Вітаю Вас Гість!
Середа, 28.06.2017, 16:59
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню сайту

Навчальні заклади

Статистика сайту


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вхід

Логін:
Пароль:

Останні оголошення

Пошук по тегам

Корисні посилання

Накази, листи, оголошення

Головна » Дошка оголошень » Оголошення » Поточні оголошення

Новий лист Міністерства освіти і науки щодо навчально-виховного процесу у початковій школі



09.09.2016, 10:15

Новий лист Міністерства освіти і науки щодо навчально-виховного процесу у початковій школі

Шановні колеги! Звертаємо вашу увагу на те, що Міністерством освіти і науки надано роз'яснення щодо організації навчально-виховного процесу у початковій школі. Відповідний лист підписаний заступником міністра освіти Павлом Хобзеєм. (Лист МОН України від 06.09.2016 № 1/9-464 "Щодо надання деяких роз"яснень в організації навчально-виховного процесу у початковій школі")

Зокрема, у відомстві зазначають, що, результати навчальних досягнень учнів не озвучуються в класі та на батьківських зборах і така інформація стосується тільки вчителя-учня-батьків.

На уроках у всіх класах початкової школи учитель має озвучувати тільки вербальну оцінку роботи учня на уроці. Це має робитися з детальним поясненням досягнень дитини і доброзичливими порадами щодо того, як можна їх покращити у подальшому.

Натомість оцінка в балах, що відповідає озвученій учителем на уроці вербальній оцінці, ставиться в щоденник учня на перерві або після уроку.

На батьківських зборах інформація про бали, які одержують учні на уроках, не озвучується, а за умови запиту батьків готується у письмовому вигляді індивідуально для кожної родини. В інших випадках озвучується у індивідуальній бесіді з батьками.

Таким чином, зазначають у Міносвіти, під час оцінювання навчальних досягнень учнів акцент зміщується з «навчання для одержання високих балів, гарних оцінок» на «навчання для одержання якісної освіти».

З цією ж метою навчальним закладам необхідно відмовитись від вибудовування рейтингів навчальних досягнень учнів одного класу, або класів на паралелі для оприлюднення у класі, на батьківських зборах. Така інформація може використовуватись вчителями виключно для методичної роботи з метою підвищення ефективності навчального процесу.

Також у відомстві повідомляють, що потреба у роз’ясненні положення методичних рекомендацій про перевірку письмових робіт в адаптаційний період навчання в 1 класі ручкою не з червоною пастою, а іншого кольору викликана тим, що вчителі початкової школи часто користуються для перевірок ручками двох кольорів – з червоною пастою для позначення помилок і зеленою – для позначення правильно написаних букв, їх елементів, слів тощо.

«Звертаємо увагу, що саме для забезпечення можливості застосування такого ефективного прийому перевірки у методичних рекомендаціях зазначено, що в зошитах, а також у щоденниках можна використовувати колір ручки за вибором вчителя. Тож учитель може самостійно прийняти рішення про вибір кольору ручки для перевірок і оцінювання письмових робіт та фіксації у щоденниках або обговорити це питання з учнями, батьками і прийняти спільне рішення», - йдеться у роз'ясненнях Міносвіти щодо організації навчально-виховного процесу у початковій школі.

Також у відомстві повідомили, що міністерством готується проект наказу «Про затвердження Змін до Інструкції щодо заповнення Класного журналу для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів», який буде подано на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

Джерело 

|
Переглядів: 174 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]