«Для того, щоб повернути підлітків до читання, нічого не потрібно, тільки учитель, зацікавлений у тому, щоб зацікавити…» .Саме ці слова французького письменника Деніеля Пеннака стали гаслом міського семінару вчителів зарубіжної літератури на тему «Формування та розвиток читацької компетентності учнів на уроках зарубіжної літератури», який відбувся в Коломийській ЗОШ І-ІІ ступенів №10.
Метою семінару стало визначити зміст читацької компетентності, презентувати засоби залучення учнів до читання та шляхи створення умов для розвитку творчих здібностей і самореалізації особистості на уроках зарубіжної літератури та в позаурочний час, поділитись досвідом роботи з даної теми.
Вчитель зарубіжної літератури ЗОШ №10 Зубкова І. В. вказала, що проблема виховання читача в загальноосвітніх навчальних закладах є в центрі уваги та ознайомила присутніх із основними причинами зниження рівня читацької компетентності учнів, а також із можливими шляхами вирішення даної проблеми.
В цей день вчителі шкіл міста Коломиї на деякий час відчули себе учнями та виконували поставлені перед ними завдання. За допомогою методу «Шести капелюхів» обговорили проблемне питання про переродження Скруджа як наслідок осмислення свого життя за твором Чарльза Діккенса "Різдвяна пісня в прозі”. Також пройшли «сходинками до успіху»: відтворили послідовність вірша, складали діалоги: про що могли б розмовляти герої різних творів, за допомогою питань відгадували героя твору у конкурсі «Хто я?», складали монологи літературного героя або писали одну сторінку із життя героя, пригадували якнайбільшу кількість письменників до запропонованих їм назв країн.
А метод «Валіза, смітник, м’ясорубка» став підсумком семінару. Кожен з учасників отримав аркуші з цими предметами, написав на них та розповів про форми роботи, які їм сподобались найбільше (валіза) , про ті, які ще потрібно обдумати (м’ясорубка) і ті, які були зайвими (смітник).
Тож, наповнивши свої валізи новими знаннями та гарним настроєм, учасники попрощались.
Сохранить