Життя впевнено доводить, що гарне самопочуття дитини в групі продовженого дня, бажання відвідувати її безпосередньо залежить від змісту й форм життєдіяльності в позаурочний час, характеру спілкування й відносин, які складаються в їх процесі. Виховний простір ГПД - це, по-перше, саме середовище, в якому опиняються молодші школярі після уроків, по-друге, це спеціально організований спосіб життя дітей у даному середовищі: їхня діяльність, відносини, події, які з ними відбуваються. Про це обговорювалось на педагогічній практиці «Створення навчально-виховного середовища у групі продовженого дня» слухачами курсової підготовки на базі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2.
Додав: gravolan |
Переглядів: 344 |
|
Дата: 01.12.2016
|
17 листопада на базі Коломийської гімназії ім. М.Грушевського відбулось засідання методичного об’єднання практичних психологів м. Коломиї на тему «Основні компоненти психологічної готовності випускників до здачі ЗНО». З доповіддю «Психологічна готовність випускників до здачі ЗНО» виступила психолог Коломийської гімназії Пушкарук Ірина. Була розкрита актуальність даного питання, дано визначення компонентів психологічної готовності до здачі ЗНО, а також запропоновані методики дослідження цих компонентів. Психолог ЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім.Т.Г.Шевченка Вікторія Петрікова розповіла про систему психологічної підготовки до ЗНО, дала методичні рекомендації до організації психологічного супроводу ЗНО. Володимир Акімов, психолог ЗОШ І-ІІІ ступенів №8, провів з учнями 7-А класу корекційно-розвивальне заняття «Розвиваємо пам’ять». Всі учасники засідання були задоволені плідною роботою та ефективною взаємодією.
Додав: gravolan |
Переглядів: 327 |
|
Дата: 01.12.2016
|
Зустріч
з музичними інструментами щоразу маленьке свято для дітей, нагода доторкнутись
до дива народження музики і спробувати самим видобути мелодійні звуки. Якщо ж
така зустріч відбувається у казковій атмосфері, то неодмінно западає в душу
малят і пробуджує інтерес до музики. У дошкільному закладі ми не випадково
особливу увагу приділяємо грі на дитячих музичних інструментах. Бо це дає змогу
розвивати музичні здібності кожної дитини відтворювати нескладні ритмічні
малюнки, формує вміння грати в ансамблі, пробуджує інтерес до музики, виховує
почуття прекрасного.
29
листопада 2016 року в ДНЗ №19 «Ромашка» відбулася творча зустріч дітей старшої
групи «Віночок» та учнів і викладачів дитячої музичної школи №2. «Подорож до
музичної крамнички» провела музичний керівник Надія Іванівна Луцак. Вихованці
садочка продемонстрували гру на традиційних і нетрадиційних дитячих музичних
інструментах у шумовому оркестрі. Діти із захопленням слухали гру учнів
музичної школи, мали змогу побачити і почути звучання справжньої бандури,
скрипки, сопілки, кларнета.
В
музичній залі панувала щира і тепла атмосфера, було багато посмішок і бурхливих
аплодисментів. А що може бути краще від щирої посмішки дитини?...
Додав: Адмін |
Переглядів: 397 |
|
Дата: 01.12.2016
|
|