Вітаю Вас Гість!
Четвер, 25.04.2024, 23:01
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню сайту

Навчальні заклади

Статистика сайту


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вхід

Логін:
Пароль:

Останні оголошення

[23.03.2020][Термінові оголошення]
Оголошення про закриття тендеру
[20.03.2019][Листи Управління]
Про Всеукраїнську премію "Диво-Дитина"
[18.02.2019][Накази Управління]
Всеукраїнський конкурс на кращий план-­конспект уроків природничих дисциплін із елементами медіаграмотності для 1-11 класів
[07.02.2019][Листи Управління]
Перелік міжнародних мовних іспитів результати
[05.02.2019][Листи Управління]
Керівникам закладів освіти міста та приєднаних сільських територіальних громад
[30.01.2019][Накази Управління]
Про внесення змін до наказу від 28.12.2018р.№214-од "Про організацію підвищення кваліфікації педагогічних працівників"
[30.01.2019][Накази Управління]
Про відрядження на курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників Коломийської міської ОТГ у лютому 2019
[18.01.2019][Поточні оголошення]
Щодо проведення вебінару до Дня безпечного Інтернету
[17.01.2019][Листи Управління]
Керівникам закладів освіти міста та приєднаних сільських територіальних громад
[03.01.2019][Поточні оголошення]
Літній табір з олімпіадної математики для талановитих підлітків

Корисні посилання

Головна » 2017 » Травень » 15
11 травня 2017 року на базі загальноосвітньої школи  І –ІІІ ступенів №4  ім. Сергія Лисенка відбувся семінар заступників директорів з навчально-виховної роботи на тему «Особистісно орієнтоване управління професійним зростанням педагога».

В умовах модернізації освітньої системи підвищуються вимоги до вчителя|учителя|, його професіоналізму і особистісних якостей. Сьогодні стає очевидним, що розвиток конкурентоздатної|конкурентоспроможної| особистості|особистості|   в  освітніх закладах різного типу неможливий без підвищення професійної компетентності  вчителів|утворення|. Оскільки|тому що| центральною  у змісті сучасної освіти є особистість учня, створення сприят­ливих умов для її становлення та  розвитку на кожному етапі, то якість і міра цього розвитку виступають|вирушають| як показник роботи вчителів|учителів|.

Розвиток системи освіти|утворення| в значній мірі|значною мірою| залежить від майстерності педагогів в цілому|загалом| і від людських якостей кожного з них . З метою  ефективного та продуктивного досягнення результатів роботи адміністрація школи намагається створити в педколективі необхідні умови для саморозвитку та реалізації творчого потенціалу педагогів. Стосунки між адміністрацією і підлеглими будуються на демократичних засадах, стимулюється творчість вчителів, створюються умови і надаються всі можливості для їх успішної атестації .

У ході семінару відображена діяльність заступників директорів  з навчально-виховної роботи загальноосвітньої школи №4  І-ІІІ ст. 4 ім .С.Лисенка. Досвідом роботи поділився заступник директора  з навчально-виховної роботи Галів В.В.Практичний блок представили у формі засідань: Школи молодого учителя, керівник ШМВ, учитель зарубіжної літератури Фучинська О.В., засідання педагогічного імідж-клубу  «Портрет професіонала»- заступник директора  з навчально-виховної роботи Єрохіна О.В.,засідання методичного об’єднання учителів української мови та літератури «Професійність учителя-запорука успіху учня»-  заступник директора  з навчально-виховної роботи Вандич О.М.

У другій частині практичного блоку адміністрація школи відобразила безпосередню  діяльність педагогічного колективу з учнівським, представивши роботу шкільного учнівського Євроклубу-керівники учителі іноземних мов Іванків Г.І., Векерик С.В., Паламарчук Г.В.Заступник директора  з навчально-виховної роботи Галів В.В  провів тренінг на тему «Шляхи удосконалення роботи з підвищення професійного рівня вчителів і роль у цьому  заступника  директора  з навчально-виховної роботи».

Учасники семінару прийшли висновків, що  завдання|задача| адміністрації школи полягає у створенні|створіння| умов, які мотивували б учителів|учителів| на  розвиток професійної компетентності. Головним завданням|задачею| директора ЗНЗ є|з'являється,являється| створення|створіння| умов для самореалізації і саморозвитку кожного педагога, створення|створіння| ситуації успіху в його діяльності .



Додав: gravolan | Переглядів: 376 | | Дата: 15.05.2017