Сучасний етап реформування освіти характеризується посиленням уваги до
особистості, спрямуванням зусиль педагогів на розвиток творчого
потенціалу учасників освітнього процесу. Реалізація нових векторів
розвитку освіти потребує використання інноваційних педагогічних
технологій, пошуку нових, вдосконалених концепцій, принципів, підходів
до освіти, суттєвих змін у змісті, формах і методах навчання, виховання,
управління освітнім процесом.
З цією метою 01 грудня
2017 року на базі гімназії ім. М.Грушевського проведено семінар
заступників директорів з навчально-виховної роботи на тему « Інноваційні
аспекти діяльності педагогічного колективу в умовах впровадження
концепції Нової української школи».
Заступник директора з навчально-виховної роботи гімназії ім. М.
Грушевського, кандидат психологічних наук Гриджук В.Д. презентувала
учасникам семінару модель успішної нової української школи, яка здатна
формувати успішних людей, готових до вибору в ситуації невизначеності та
вміння самостійно приймати рішення, брати на себе відповідальність за
результат діяльності, прогнозувати своє майбутнє та майбутнє своєї
держави України. Одночасно Гриджук В.Д. презентувала технології
тайм-менеджменту в професійній діяльності вчителя і акцентувала увагу на
необхідності розвитку інноваційного мислення освітнього менеджера,
здатного планувати, досягати поставленої мети, керувати своїм часом і
бути успішним. Адже впровадження технологій тайм-менеджменту є одним
із інструментів досягнення успіху у вирішенні поставлених задач,
створенні власних ідей.
Успішні, сучасні вчителі, учні.
Які вони? Який потрібен нині українській державі і Новій українській
школі вчитель і учень? Чи є вічні мірила успіху вчителя і учня? Що маємо
робити, щоб стати сучасними, успішними вчителями і учнями? Це коло
питань, що було в центрі уваги освітнього ток-шоу за участю учасників
освітнього процесу: вчителів, учнів, батьків гімназії ім. М.
Грушевського, організованого заступниками директорів закладу з
навчально-виховної роботи Гриджук В.Д. та Ткачук І.С.
Заступник директора з навчально-виховної роботи Цепла Л.П.
презентувала досвід використання освітніх технологій педагогами свого
навчального закладу. Запропонована фокус-групова дискусія «Освітнє
середовище…Яким йому бути?» за участю вчителів гімназії продемонструвала
міцний, творчий, потенційний педагогічний колектив, який неоднозначно
підходить до проблем формування Нової української школи. Однак кожен
вчитель закладу переконливо впевнений, що успішна Нова українська школа
може бути побудована на загальнолюдських моральних принципах, на засадах
педагогіки партнерства та принципу дитиноцентризму.