Вітаю Вас Гість!
П`ятниця, 29.03.2024, 14:57
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню сайту

Навчальні заклади

Статистика сайту


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вхід

Логін:
Пароль:

Останні оголошення

[23.03.2020][Термінові оголошення]
Оголошення про закриття тендеру
[20.03.2019][Листи Управління]
Про Всеукраїнську премію "Диво-Дитина"
[18.02.2019][Накази Управління]
Всеукраїнський конкурс на кращий план-­конспект уроків природничих дисциплін із елементами медіаграмотності для 1-11 класів
[07.02.2019][Листи Управління]
Перелік міжнародних мовних іспитів результати
[05.02.2019][Листи Управління]
Керівникам закладів освіти міста та приєднаних сільських територіальних громад
[30.01.2019][Накази Управління]
Про внесення змін до наказу від 28.12.2018р.№214-од "Про організацію підвищення кваліфікації педагогічних працівників"
[30.01.2019][Накази Управління]
Про відрядження на курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників Коломийської міської ОТГ у лютому 2019
[18.01.2019][Поточні оголошення]
Щодо проведення вебінару до Дня безпечного Інтернету
[17.01.2019][Листи Управління]
Керівникам закладів освіти міста та приєднаних сільських територіальних громад
[03.01.2019][Поточні оголошення]
Літній табір з олімпіадної математики для талановитих підлітків

Корисні посилання

Головна » 2018 » Січень » 12

«Педагогічна майстерність — це високе мистецтво навчання і виховання, що постійно вдосконалюється, доступне кожному педагогу, основу якого складають професійні знання, вміння і здібності»

А.Макаренко

10 січня 2018 року о 10 год. на базі Коломийської гімназії ім. М.Грушевського відбувся семінар для вчителів фізики на тему: «Використання елементів сучасних освітніх технологій на уроках фізики». Керуючись головним стратегічним напрямом розвитку світової та вітчизняної системи освіти, а саме – вирішення проблем розвитку особистості учня та вчителя, технологізації цього процесу, урок, як і вся система навчання, останнім часом зазнає істотних змін. Традиційних уроків замало для раціональної організації навчання, зважаючи на обсяг навчального матеріалу, його об’єктивну складність.

Лазор Ольга Ярославівна, вчитель фізики гімназії ім. М. Грушевського зосередила увагу учасників семінару на традиційних та новітніх технологіях, які сприяють досягненню результативності освітнього процесу на уроках фізики. Педагог наголосила, що провідним суб’єктом технологізації процесу навчання є вчитель з притаманними йому педагогічними вимогами і впливами, особливостями фахової самореалізації.

Інтерактивні технології охоплюють чітко спланований очікуваний результат навчання, окремі інтерактивні методи й прийоми, що стимулюють процес пізнання, а також умови й процедури, за допомогою яких можна досягти запланованих результатів. Дані вимоги до освітніх технологій зумовлюють розробку інноваційних методик інтерактивного навчання, спрямованих на формування особистості, яка адаптована до конкретних соціальних умов.

Учителі фізики закладів загальної середньої освіти, учасники семінару поділились досвідом щодо використання на уроках найбільш ефективних технологій, прийомів, методів. Зустріч сприяла фаховому росту педагогічних працівників, виявленню та обміну кращими взірцями досвіду.



Додав: Адміністратор | Переглядів: 279 | | Дата: 12.01.2018

Своєчасно знайти, виховати й розвинути задатки і

здібності у своїх вихованців, своєчасно розпізнати в

кожному його покликання – це завдання стає тепер

найголовнішим у системі навчально-виховного процесу

В.О.Сухомлинський

Виявлення здібностей обдарованих дітей приносить користь не лише їм, але й оточуючим, школі, країні, суспільству. Своєчасне виявлення здібностей дитини дозволяє розвинути її обдарування, з якими їй прийдеться жити в нашій державі, творити і збагачувати її.

Наявність постійного і усвідомленого прагнення дитини до самовиявлення та самореалізації є основою подальшого її успіху, адаптації до зміни умов праці і вимог життя, створення свого індивідуального стилю діяльності, бажання до самовдосконалення.

10 січня 2018 року в Коломийському навчально-виховному комплексі №9 «Школа-природничо-математичний ліцей» відбувся майстер-клас вчителя Гулик Людмили Миколаївни на тему «Робота з обдарованими дітьми».

Гулик Л.М. в цікавій формі ділилась досвідом своєї роботи. Звернула увагу на графічні хімічні диктанти, розв’язування олімпіадних задач різних типів.

Оскільки оптимальна реалізація здібностей учня значною мірою залежить від професіоналізму вчителя, його стилю діяльності, то для вчителів одним із основних завдань є вдосконалення методики викладання.

На думку Людмили Миколаївни, серед методів навчання, які застосовуються у роботі з обдарованими дітьми, мають переважати пошуковий і дослідницький підходи, самостійна робота, метод проектів. Формами роботи з обдарованими дітьми є групові та індивідуальні заняття на уроках та позаурочний час, факультативи, гуртки. Зміст навчальної інформації має містити доповнення науковими відомостями, які учні можуть одержати в процесі виконання додаткових завдань, більш глибшого об’єму навчальної інформації і мають відрізнятися своєю своєрідністю.

Сучасна школа повсякденно повинна нести відповідальність перед суспільством за створення комфортних умов для творчого, інтелектуального і соціального розвитку кожного учня, а тому в діяльності кожного навчального закладу повинні забезпечуватися психолого-педагогічними і методичними факторами ефективного та оптимального розвитку обдарованих дітей.

Додав: Адміністратор | Переглядів: 396 | | Дата: 12.01.2018