Вітаю Вас Гість!
Четвер, 28.03.2024, 16:23
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню сайту

Навчальні заклади

Статистика сайту


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вхід

Логін:
Пароль:

Останні оголошення

[23.03.2020][Термінові оголошення]
Оголошення про закриття тендеру
[20.03.2019][Листи Управління]
Про Всеукраїнську премію "Диво-Дитина"
[18.02.2019][Накази Управління]
Всеукраїнський конкурс на кращий план-­конспект уроків природничих дисциплін із елементами медіаграмотності для 1-11 класів
[07.02.2019][Листи Управління]
Перелік міжнародних мовних іспитів результати
[05.02.2019][Листи Управління]
Керівникам закладів освіти міста та приєднаних сільських територіальних громад
[30.01.2019][Накази Управління]
Про внесення змін до наказу від 28.12.2018р.№214-од "Про організацію підвищення кваліфікації педагогічних працівників"
[30.01.2019][Накази Управління]
Про відрядження на курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників Коломийської міської ОТГ у лютому 2019
[18.01.2019][Поточні оголошення]
Щодо проведення вебінару до Дня безпечного Інтернету
[17.01.2019][Листи Управління]
Керівникам закладів освіти міста та приєднаних сільських територіальних громад
[03.01.2019][Поточні оголошення]
Літній табір з олімпіадної математики для талановитих підлітків

Корисні посилання

Головна » 2018 » Березень » 22
Якщо запастися терпінням і виявити старання,
то посіяне насіння знань неодмінно дасть гарні сходи.
Леонардо да Вінчі.

Шкільні олімпіади – це випробування для розумних та старанних, це можливість дізнатися багато нового і цікавого. Адже олімпіади дозволяють урізноманітнити програму занять і підвищити мотивацію учнів до розвитку своїх здібностей і захоплень. Участь в олімпіадах дає можливість підвести підсумки навчання та перевірити свої знання.

Відповідно до графіка проведення ІІ (міського) етапу учнівських олімпіад серед учнів 3-8 класів з 12 по 16 березня проводилися міські олімпіади з української мови, природознавства, математики, англійської та польської мов. Наполегливо і невтомно учні працювали над завданнями, щоб показати глибину знань з улюблених предметів.

Отож, бажаємо вам, юні обдарування, надалі здобувати перемоги в інтелектуальних конкурсах та предметних олімпіадах. Теплі слова вдячності батькам талановитої молоді. Низький уклін учителям за якісну підготовку школярів, за творчий підхід до навчання дітей, за працьовитість, ентузіазм, бажання бути кращим з кращих.

Зичимо подальших досягнень обдарованим учням та їх наставникам, бажаємо нових здобутків у 2019 році.

Додав: Адміністратор | Переглядів: 349 | | Дата: 22.03.2018

6 березня 2018 року в нашому місті відбувся інтелектуальний конкурс для четвертокласників «Маленьний Чомусик- 2018» Розумні, кмітливі, ерудовані ... саме так можна охарактеризувати всіх учасників цього дійства. На конкурсі були і перші сльози, і радість, тривога і віра в свої сили. Усіх учасників підтримували батьки, вчителі , друзі. Вітаємо двох чарівних дівчат - Гритчук Олю ( загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2) і Романюк Ксенію (загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 8) з зайнятим 1 місцем та мужнього хлопчика - Жиляка Олександра (загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 4 імені С.Лисенка) з 2 місцем. Всіх учасників нагородили грамотами та цінними призами .

Бажаємо нових перемог! До зустрічі!

Додав: Адміністратор | Переглядів: 279 | | Дата: 22.03.2018

У п’ятницю, 16 березня, в актовій залі Івано-Франківської ЗОШ №15 відбулося урочисте підбиття підсумків XXIII обласного туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2018». Переможців конкурсу визначали у чотирьох номінаціях "Українська мова та література" , "Німецька мова", "Фізика" та "Фізична культура". Загалом в обласному конкурсі взяли участь 69 переможців із 14 районів та 5 міст.

Особливість цьогорічного конкурсу було те, що вперше реєстрація учасників здійснювалася на єдиній платформі, що надана компанією "Майкрософт Україна”.Це забезпечило принцип добровільної участі у конкурсі та надати більш повні статистичні дані про учасників конкурсу, вже з першого його туру. Організатори конкурсу отримали можливість узагальнювати статистику не лише про кількісний, а й якісний склад учасників.

Приємно, що серед нагороджених були вчителі нашого міста: Матіос Оксана Михайлівна, учитель фізичної культури загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3, Чорнокожа Наталія Федорівна, учитель української мови і літератури загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 8. Дмитерко Марія Романівна, учитель німецької мови спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 1 імені В.Стефаника, які отримали дипломи лауреатів та грошові премії департаменту освіти, науки та молодіжної політики ОДА.

Додав: Адміністратор | Переглядів: 244 | | Дата: 22.03.2018

21 березня в ФОСК "Прикарпаття" відбулися фінальні матчі та церемонія нагородження преможців шкільного турніру з футзалу на кубок НФК "Ураган" . 40 тисяч гривень, на покращення матеріально-технічного забезпечення (спортиного інвентарю), сьогодні своїми стараннями, бажанням до перемоги, принесли учні загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4 імені С.Лисенка, перемігши в фантастичному фіналі з футзалу однолітків з навчально-виховного комплексу №9 «Школа-природничо-математичний ліцей». Сам турнір з футзалу на кубок НФК "Ураган" серед учнів 5-х класів проводиться в м.Коломиї вже в четверте за сприяння головного організатора НФК "Ураган". Цього року турнір змінив свій формат - колова система, що дало змогу дітям позмагатися зі всіма однолітками з різних шкіл.
Перемога за учнями загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4 імені С.Лисенка, тренер Дмитро Дмитрук,

ІІ місце - навчально-виховного комплексу №9 «Школа-природничо-математичний ліцей», тренер Роман Малярчук,
ІІІ місце - загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №6 імені Героя України Тараса Сенюка, тренер Неля Матейчук!

Вітаємо переможців! Бажаємо нових спортивних досягнень!

Додав: Адміністратор | Переглядів: 351 | | Дата: 22.03.2018

Доброю традицією стало ділитися досвідом роботи з колегами дошкільних закладів міста під час різних форм методичної роботи.

Нещодавно на базі дошкільного навчального закладу №19 «Ромашка» відбулося методичне об’єднання вихователів старших груп дошкільних закладів міста на тему «Шахи в Інтелектуальному розвитку дошкільників».

Шахи – це не просто гра, а цілий світ інтелектуального дозвілля. Це велика допомога батькам як корисно провести час з дитиною. Гра в шахи є чудовою альтернативою сучасним комп’ютерним іграм та мультфільмам.

Члени методичне об’єднання мали можливість переглянути цікаве сучасне заняття «Подорож у шахове королівство» (вихователь Косован Олеся Михайлівна), де діти продемонстрували знання про шахові терміни, орієнтування на шаховій дошці, закріпила основні правила гри. А також обмінялися думками щодо інтелектуального розвитку дошкільників в умовах сучасного дошкільного закладу.

Цей захід продемонстрував дорослим, як за допомогою гри в шахи можна розвивати інтелектуальні здібності дітей дошкільного віку. Всі присутні отримали масу позитивних емоцій та вражень.

Додав: Адміністратор | Переглядів: 331 | | Дата: 22.03.2018

Підвищення рівня фахової майстерності педагогів є пріоритетним напрямом науково-методичної роботи. Впродовж останніх 4-х років Школа професійної майстерності вихователів-методистів практикує проведення інтерактивних форм роботи з педагогами дошкільного закладу на базі якого проводиться показовий захід з дорослими.

Нестандартну форму роботи з педагогами - тендер педагогічних ідей презентувала вихователь-методист ДНЗ № 16 «Орлятко» Дрибник О.В.

Змагальний і конкурсний характер тендеру педагоги «Орлятка» перенесли в освітній процес. Вихователі за бажанням об’єдналися в підгрупи - «приватні підприємства» пропонували цікаві ідеї у вигляді мультимедійних презентацій, малюнків, кижок-саморобок, екологічних проектів за змістом соціально-економічної програми «Афлатот» тощо.

Спостерігаючи практичну діяльність з педагогами, учасники Школи вихователів-методистів та і самі педагоги ДНЗ № 16 «Орлятко» переконалися, що використання такої форми методичної роботи, як тендер педагогічних ідей, стимулює інтерес педагогів до впровадження інновацій в освітній процес, активізує педагогів, спонукає їх до творчості, співробітництва.


Додав: Адміністратор | Переглядів: 285 | | Дата: 22.03.2018

22 березня – Всесвітній день води (Всесвітній день охорони водних ресурсів) (World Water Day)

День водних ресурсів бере свій початок з Конференції з навколишнього середовища і розвитку (ЮНСЕД), що відбулася в 1992 році в Ріо-де-Жанейро. Генеральна Асамблея ООН (резолюція 47/193 від 22 грудня 1992 року) ухвалила офіційне рішення про щорічне відзначення 23 березня як Всесвітнього дня водних ресурсів, щоб нагадати всім жителям планети про значення і важливість води для існування життя на Землі. З 1993 року офіційно на всій планеті стали святкувати Всесвітній день водних ресурсів.

Людина є частиною природи – без неї життя неможливе. То й берегти її треба як зіницю ока, всіляко охороняти, леліяти, любити і шанувати. Формувати таку переконаність і готовність втілювати її в житті треба змалку. Тим більше, що проблема екології нині набрала планетарного характеру. Бездушне і безвідповідальне використання природних ресурсів грозить привести людство до світової катастрофи.

Тому ми повинні добре усвідомити, що все залежить лише від нас. Закликаємо усіх із повагою ставитися до природи і докласти максимум зусиль для збереження річок задля майбутніх поколінь. Кожен із нас повинен зробити якусь хоча б маленьку добру справу для збереження, охорони та відтворення водних ресурсів.



Додав: Адміністратор | Переглядів: 378 | | Дата: 22.03.2018

Розроблення внутрішньої системи

забезпечення якості освіти – пріоритетне завдання

Голова Держслужби якості освіти

Руслан Гурак

20 березня 2018 року Державна служба якості освіти України за підтримки Міністерства освіти і науки, Європейського центру ім. Вергеланда, Чеської шкільної інспекції, Координатора офісу ОБСЄ в Україні та Американських рад з міжнародної освіти на базі Київського національного університету імені Тараса Шевченка провела першу стратегічну сесію «Система забезпечення якості шкільної освіти. Завантаження». Близько 120 представників шкіл, органів управління освітою, науковців, педагогічних працівників, освітніх експертів, громадськості обговорили завдання розбудови і функціонування системи забезпечення якості освіти та залучилися до розробки відповідних стандартів та рекомендацій.

У роботі цієї сесії взяла активну участь директор Коломийського навчально-виховного комплексу № 9 «Школа-природничо-математичний ліцей» Пасічна Ганна Миколаївна.

Законом «Про освіту» передбачено, що єдиним плановим заходом державного нагляду (контролю) щодо шкіл буде інституційний аудит. Він має проводитися раз на десять років працівниками територіальних органів Державної служби якості освіти. Його мета – оцінити якість освітньої діяльності закладу освіти, виробити рекомендації щодо її підвищення та вдосконалення внутрішньої системи забезпечення якості освіти, а також привести освітній та управлінський процеси у відповідність до вимог законодавства та ліцензійних умов.

Заступник Міністра освіти і науки України Павло Хобзей наголосив на гарантуванні, постійному та послідовному підвищенні якості освіти, формуванні довіри суспільства до системи та закладів освіти.

Голова Держслужби якості освіти Руслан Гурак наголосив, що створення нової української школи, у якій будуть використовуватись нові форми, методи і засоби навчання, новий рівень організації управлінської діяльності, можливо за умови створення ефективної внутрішньої системи забезпечення якості.

Ондржей Андрис, заступник Головного шкільного інспектора Чеської Республіки, розповів про Критерії оцінювання умов, перебігу та результатів навчання, які випливають із моделі якісної школи. Модифікацію для загальної освіти, ділився досвідом щодо педагогічного ведення школи, навчання, характеристики середовища, в якому працює школа.

Після окреслення всіх завдань учасники у форматі діалогу взяли участь у напрацюванні стандартів за такими напрямами:

- стратегія та процедури забезпечення якості повної загальної середньої освіти;

- забезпечення академічної доброчесності;

- оцінювання здобувачів освіти;

- оцінювання педагогічної (науково-педагогічної) діяльності педагогічних та науково-педагогічних працівників;

- оцінювання управлінської діяльності керівних працівників закладу освіти;

- забезпечення наявності необхідних ресурсів для організації освітнього процесу;

- забезпечення наявності інформаційних систем для ефективного управління закладом освіти;

- створення в закладі освіти інклюзивного освітнього середовища, універсального дизайну та розумного пристосування;

- розробка та затвердження освітніх програм.

Пасічна Ганна Миколаївна – учасник робочої групи, яка обговорювала питання щодо забезпечення наявності необхідних ресурсів для організації освітнього процесу, моніторингу, що є дієвим інструментарієм менеджменту освіти.

Учасники сесії відмітили високий професіоналізм команди Державної служби якості освіти. Результати стратегічної сесії стануть основою внутрішньої системи забезпечення якості освіти та забезпечать міцну основу для ініціатив щодо сталого її розвитку, а також виконання вимог державного стандарту.

Додав: Адміністратор | Переглядів: 518 | | Дата: 22.03.2018