Вітаю Вас Гість!
П`ятниця, 20.04.2018, 19:34
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню сайту

Навчальні заклади

Статистика сайту


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вхід

Логін:
Пароль:

Останні оголошення

[17.04.2018][Термінові оголошення]
Відбір підручників для 5 та 10 класів
[17.04.2018][Накази Управління]
Про відрядження на курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників у травні 2018 року
[17.04.2018][Накази Управління]
Про відрядження на обласні семінари педагогічних працівників у травні 2018 року
[13.04.2018][Поточні оголошення]
Коломийський міський інклюзивно-ресурсний центр оголошує конкурсний добір педагогічних працівників
[10.04.2018][Поточні оголошення]
Екологічний проект
[06.04.2018][Поточні оголошення]
Засідання голів учнівського самоврядування
[06.04.2018][Поточні оголошення]
Про проведення конкурсного відбору проектів підручників для 5 та 10 класів
[06.04.2018][Поточні оголошення]
Про проведення конкурсного відбору проектів підручників для 1 класів
[27.03.2018][Поточні оголошення]
Семінар-практикум учителів фізики
[27.03.2018][Поточні оголошення]
Про семінар бібліотекарів

Корисні посилання

Головна » Архів матеріалів
« 1 2 3 4 5 ... 133 134 »

Вітаємо переможця І V (підсумкового) етапу XV ІІІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика

17 березня 2018 року відбувся ІV (підсумковий) етап XVІІІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика. Щоденна наполеглива праця вчителя й учня увінчалася успіхом. Клюсик Анастасія Миколаївна, учениця 5 класу загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 посіла ІІ місце серед своїх ровесників.

Вітаємо Анастасію і вчителя української мови і літератури Слабу Людмилу Іванівну, яка підготувала ученицю.

Бажаємо, щоб їхній творчий тандем не згасав і щорічно приносив їм ще вищі результати.

Додав: Адміністратор | Переглядів: 14 | | Дата: 06.04.2018

На виконання Постанови Кабінету Міністрів України № 177 від 22 березня 2017 року "Про припинення використання Бібліотечно-бібліографічної класифікації та впровадження Універсальної десяткової класифікації” та наказу Міністерства освіти і науки України від 26 червня 2017 року "Про впровадження Універсальної десяткової класифікації в практику роботи бібліотек” з 2017 року розпочато перехід на систематизацію документів за Універсальною десятковою класифікацією бібліотек, які підпорядковані Міністерству освіти і науки. 

Система УДК – світова, її використовують 130 країн. Постанова передбачає відмову від використання ББК та поступове переведення  бібліотек на УДК як міжнародну систему.   

Саме з цією метою 29.03.2018 року на базі Коломийської ЗОШ І-ІІІ ступенів №5 імені Т.Ш.Шевченка для бібліотекарівзакладів загальної середньої освіти міста було проведено семінар «Упровадження Універсальної десяткової класифікації (УДК) у практику роботи бібліотек ЗЗСО», під час якого бібліотекарі ознайомилися з інформаційним повідомленням «Створення та міжнародне значення УДК. Перехід з ББК на УДК». А такождізналисяпро історіюуніверсальноїкласифікації та їїсучасний стан. Розглянулиметодичнірекомендації «Структура таблиць УДК, основнірозділи». В ходісемінарубулопереглянутовідеомайстер-класу "Впровадження УДК у роботу шкільноїбібліотеки", проведеного 11 січня 2018 р. у Немішаєвськійзагальноосвітнійшколі І-ІІІ ст. Бородянського району Київської обл., яке провела завідувачвідділукласифікаційних системДержавноїнаукової установи "Книжкова палата УкраїниіменіІвана Федорова" Муравйова Валентина Михайлівна. В якому докладно на прикладі шкільної бібліотеки розяснено впровадження УДК. Після спільного обговорення теми були прийняті загальні методичні рішення для всіх шкіл міста. Присутнім  роздано методичні та рекомендаційні матеріали. 


Додав: News | Переглядів: 9 | | Дата: 06.04.2018

З метою пропаганди здорового способу життя й популяризації серед населення фізичної культури та спорту, з 27 березня по 30 березня 2018 року в м.Коломиї відбулась ХVІ міська спартакіада працівників освіти. 

Змагання проходили з п’яти видів спорту: волейбол, теніс, шахи, плавання та стрільба з пневматичної гвинтівки. Кожна команда бажала досягти перемоги, тому боротьба була напружена та виснажлива. Проте приємні емоції та досягнуті рекорди стали найкращими здобутками цих змагань. 



3 квітня на урочистому закритті спартакіади були підбитті підсумки трьохденних змагань: 
Отож, І командне місце здобула спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №1 ім. В. Стефаника; 
ІІ командне місце – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 ім. С. Лисенка; 
ІІІ командне місце – навчально-виховний комплекс  №9 «Школа-природничо-математичний ліцей». 

В особистій першості: 

Волейбол (чоловіки): 
І місце – команда спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №1 ім. В. Стефаника; 
ІІ місце – команда загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів  №8; 
ІІІ місце – команда загальноосвітньої  школа І-ІІІ ступенів №4 ім. С. Лисенка. 

Волейбол (жінки): 
І місце – команда загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів  №10; 
ІІ місце – збірна команда закладів дошкільної освіти міста; 
ІІІ місце - команда загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №8. 

Настільний теніс (чоловіки): 
І місце – Лопачак Олег Іванович, вчитель  загальноосвітньої  школа І-ІІІ ступенів №4 ім. С. Лисенка; 
ІІ місце – Потятинник Володимир Володимирович, вчитель спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №1 ім. В. Стефаника;
ІІІ місце – Макарчук Володимир Васильович, вчитель навчально-виховного комплексу  №9 «Школа-природничо-математичний ліцей». 

Настільний теніс (жінки): 
І місце – Мотиль Оксана Степанівна, вчитель загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів №7; 
ІІ місце – Соколовська Софія Богданівна, вчитель  спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №1 ім. В. Стефаника;   
ІІІ місце  - Обушак Роксолана Василівна, вчитель загальноосвітньої школи І-ІІІ  ступенів  №5 ім.Т.Г.Шевченка. 

Плавання (чоловіки): 

І місце – Пархоменко Володимир Васильович, вчитель спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №1 ім. В. Стефаника;  
ІІ місце – Гребеняк Роман Іванович , вчитель загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №6 ім. Героя України Тараса Сенюка; 
ІІІ місце – Малярчук Роман Іванович, вчитель навчально-виховного комплексу №9 «Школа-природничо-математичний ліцей». 

Плавання (жінки): 
І місце – Матейчук Неля Любомирівна, вчитель загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №6 ім. Героя України Тараса Сенюка; 
ІІ місце – Дзюб Надія Миколаївна, вчитель-логопед дошкільного навчального закладу №17 «Калинка»; 
ІІІ місце – Бойченко Валентина Валеріївна, вчитель навчально-виховного комплексу №9 «Школа-природничо-математичний ліцей». 

Шахи (чоловіки): 
І місце – Слободян Василь Федорович, вчитель навчально-виховного комплексу №9 «Школа-природничо-математичний ліцей»; 
ІІ місце – Дрань Володимир Петрович, працівник загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3; 
ІІІ місце – Андріїшин Василь Федорович, працівник дошкільного навчального закладу №2 «Дударик». 

Шахи (жінки): 
І місце – Мартинюк Тетяна Ярославівна, вчитель загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3; 
ІІ місце – Жураковська Тетяна Валеріївна, вчитель загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів  №5 ім.Т.Г.Шевченка; 
ІІІ місце - Левченко Ірина Вікторівна, вчитель навчально-виховного комплексу №9 «Школа-природничо-математичний ліцей». 

Переможці були нагородженні кубками, грамотами, цінними подарунками та грошовими преміями. 
Додав: News | Переглядів: 9 | | Дата: 05.04.2018

З 26 по 31 березня 2018 року в Коломиї відбулася друга очна сесія педагогів, які навчатимуть учнів у перших класах у 2018-2019 н. р. У навчанні взяли участь 53 вчителі закладів загальної середньої освіти міста. 



Новий Стандарт початкової освіти передбачає, що вчителі працюватимуть за іншими підходами. Головна мета – створити школу, у якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, а й вміння застосовувати їх у практичному житті. В компетентністній формулі НУШ провідне місце відводиться вчителям нової формації. Тобто тим, які перебувають в авангарді суспільних і освітніх перетворень і є агентами сучасних змін. Саме цьому і навчали вчителів тренери. Форми роботи під час тренінгів були настільки цікаві, що всі працювали активно, невимушено. Цікавою і змістовною була робота в групах з використанням різних завдань. Учителі мали змогу вільно висловлювати свої думки, аргументувати відповіді, доводити свої твердження. 



А те, що вчителі пропускають певні стратегії та практики крізь власний досвід, дозволить їм по-новому підійти до викладання предметів. Свої очікування від запровадження НУШ, про проблеми, хвилювання, побоювання вчителі висловили під час проведення підсумку роботи та у «Щоденнику вражень».


Додав: News | Переглядів: 8 | | Дата: 05.04.2018

29 березня 2018 року о 11 год. на базі Коломийської загальноосвітньої школи №5 ім. Т. Шевченка відбувся семінар вчителів фізики закладів загальної середньої освіти міста на тему: «Кабінет фізики як середовище освітньої взаємодії». Освітній процес сьогодні орієнтований на перетворення діяльності учня в основному на його самостійну діяльність. Одним з пріоритетів розвитку освіти є впровадження сучасних технологій, які розширюють можливості учнів щодо якісного формування системи знань, умінь і навичок та їх застосування у практичній діяльності.



Діяльнісний підхід до вивчення фізики найефективніше реалізується за допомогою фізичного експерименту. Проте обладнання фізичного кабінету не завжди дає змогу вчителю продемонструвати необхідні фізичні експерименти. 

Власне тому, Коба Ольга Богданівна, вчитель фізики Коломийської загальноосвітньої школи №5 ім. Т. Шевченка,  зосередила увагу учасників семінару на інтернет-ресурсах, в тому числі он-лайн лабораторіях. Сучасні комунікації в межах соціальних мереж та інтернет-спільнот формують принципово нове освітнє інформаційно-соціальне середовище, що, у свою чергу, передбачає комфортні умови для навчання, розширення системи безперервної освіти, підвищення оперативності та ефективності управління системою освіти, а також сприяє інтеграції національної освітньої системи у глобальному освітньо-інформаційному середовищі. 



Також педагог ознайомила учасників семінару з новинками у фізичному просторі, а саме ручкою, з допомогою якої можна на звичайному папері провести лінії, що проводять струм. Таким чином, в найкоротший термін можливо створити робочу електричну схему і перевірити її роботу. (За посиланням нижче можна переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=Wxf2CCfBvxc).  

Учасники семінару взяли активну участь в обговоренні та поділились власним досвідом роботи з питання «Кабінет фізики як середовище освітньої взаємодії». Зустріч сприяла фаховому росту педагогічних працівників, виявленню та обміну кращими взірцями досвіду. 
Додав: News | Переглядів: 5 | | Дата: 04.04.2018