Вітаю Вас Гість!
Середа, 19.12.2018, 02:15
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню сайту

Навчальні заклади

Статистика сайту


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вхід

Логін:
Пароль:

Останні оголошення

[04.12.2018][Поточні оголошення]
Шкільна волейбольна ліга 2018/2019 р
[03.12.2018][Поточні оголошення]
Щодо проведення заходу "Година коду"
[29.11.2018][Поточні оголошення]
Конкурс - «Welcome to my Ukraine»
[27.11.2018][Поточні оголошення]
Університет Короля Данила запрошує на День відкритих дверей
[21.11.2018][Листи Управління]
Проект PROMETHE-U.S.
[21.11.2018][Накази Управління]
Про відрядження на курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників у грудні 2018 року
[21.11.2018][Накази Управління]
Про відрядження педагогічних працівників на обласні семінари у грудні 2018 року
[19.11.2018][Поточні оголошення]
«Про перелік навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти»
[12.11.2018][Поточні оголошення]
До уваги керівників ЗДО та ЗЗСО
[12.11.2018][Поточні оголошення]
Всеукраїнський учнівський літературно-мистецький конкурс "Стежками Каменяра"

Корисні посилання

Головна » 2018 » Січень » 2 » Формування інноваційного освітнього середовища
16:56
Формування інноваційного освітнього середовища
Школа - це школа радості,
творчості, школа нових технологій,
школа формування життєвих компетенцій


Сучасна школа відіграє ключову роль у вихованні громадян, які мають бути готові до життя у демократичному суспільстві і до конструктивної взаємодії з іншими. Адже саме в школі кожен отримує перший досвід  спільного життя, який сприяє формуванню активної громадянської позиції на засадах сталого розвитку.

28 грудня 2017 року в Івано-Франківському інституті післядипломної педагогічної освіти вчителів відбулося засідання вченої ради, на якому директор Коломийського навчально-виховного комплексу № 9 «Школа-природничо-математичний ліцей»Пасічна Ганна Миколаївна ділилась досвідом роботи на тему: «Формування інноваційного освітнього середовища у Коломийському навчально-виховному комплексі №9 «Школа-природничо-математичний ліцей» на засадах освіти для сталого розвитку».

Демократична школа —це школа, де всі суб’єкти шкільного життя слухають і поважають один одного, а всі важливі рішення обговорюються і приймаються всіма сторонами, яких ці рішення стосуються, де разом шукають шляхи виходу з проблематичних ситуацій, у якій працюють відповідно до демократичних принципів.

Школа-ліцей має пріоритетним напрямом діяльності освіту для сталого розвитку;  залучає всіх учасників освітнього процесу до активної діяльності, спрямованої на сталий розвиток власного закладу; веде активну роботу з формування в учнів, вчителів і батьків позитивної мотивації до сталого, екологічно дружнього стилю повсякденного життя.

 Досвід Ганни Пасічної показує, що розвиток демократичних компетентностей у школі буде максимально ефективним тоді, коли це стане завданням не лише окремих предметів, а усіх сфер шкільного життя, коли увесь освітній процес буде базуватися на цінностях прав людини, демократичній участі, рівності та партнерстві. Адже як зміст та методи навчання, так і виховна робота, участь у громадському житті та шкільному врядуванні впливають на становлення нас як громадян.  Такий досвід  дає можливість вибирати, трансформувати, продукувати, алгоритмізувати власні педагогічні ідеї, що в кінцевому результаті сприяє підвищенню якості освіти.

Особистий практичний досвід реальної демократії в школі - запорука виховання свідомих громадян і поглиблення культури демократії у суспільстві в цілому. Усіх учнів (100%) залучено до активної діяльності, спрямованої на сталий розвиток.  Учителі  проходили навчання в м. Івано-Франківську та отримали сертифікати про успішне навчання в рамках навчального семінару «Методика викладання курсу за вибором «Уроки для сталого розвитку».

Наш заклад  постійно працює над питанням ефективного використання ресурсів.  

Педагогічний колектив школи-ліцею пройшов адаптивний, професійно-продуктивний рівень розвитку інноваційного середовища, у ході яких забезпечено системи мотиваційної, технологічної, особистісної організації процесу формування професійної компетентності педагогів до змін, і перебуває нині на творчому рівні.


Безпечний і комфортний клімат у школі-ліцеї  на засадах сталого розвитку дає змогу побудувати рівноправні й відповідальні стосунки, сприяти розвитку демократичних компетентностей не лише учнів, але й учителів, батьків та представників громади, а усвідомлення важливості своєї ролі в усіх шкільних процесах дозволяє підвищити мотивацію та покращує ефективність навчання.
Додав: Гість | Переглядів: 37 | | Рейтинг: 0.0/0