Вітаю Вас Гість!
Четвер, 28.03.2024, 23:52
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню сайту

Навчальні заклади

Статистика сайту


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вхід

Логін:
Пароль:

Останні оголошення

[23.03.2020][Термінові оголошення]
Оголошення про закриття тендеру
[20.03.2019][Листи Управління]
Про Всеукраїнську премію "Диво-Дитина"
[18.02.2019][Накази Управління]
Всеукраїнський конкурс на кращий план-­конспект уроків природничих дисциплін із елементами медіаграмотності для 1-11 класів
[07.02.2019][Листи Управління]
Перелік міжнародних мовних іспитів результати
[05.02.2019][Листи Управління]
Керівникам закладів освіти міста та приєднаних сільських територіальних громад
[30.01.2019][Накази Управління]
Про внесення змін до наказу від 28.12.2018р.№214-од "Про організацію підвищення кваліфікації педагогічних працівників"
[30.01.2019][Накази Управління]
Про відрядження на курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників Коломийської міської ОТГ у лютому 2019
[18.01.2019][Поточні оголошення]
Щодо проведення вебінару до Дня безпечного Інтернету
[17.01.2019][Листи Управління]
Керівникам закладів освіти міста та приєднаних сільських територіальних громад
[03.01.2019][Поточні оголошення]
Літній табір з олімпіадної математики для талановитих підлітків

Корисні посилання

Головна » 2018 » Квітень » 27 » Інклюзивна освіта
10:19
Інклюзивна освіта
23 квітня до Всеукраїнського дня психолога на базі Коломийського педагогічного коледжу було проведено лекцію з елементами тренінгу: "Психологічні аспекти впровадження інклюзивної освіти в Україні. Соціальна інклюзія. Освітнє середовище для дітей з особливими освітніми потребами." 

Під час заходу учасники визначили актуальність потреби соціалізації дітей з вадами психофізичного розвитку і з'ясували суть, мету та основні принципи інклюзивного навчання. Провели аналіз стану інклюзивної освіти в Україні на основі досліджень "Європейської дослідницької організації (ERA)". Проаналізували результати досліджень в закладах освіти м. Коломиї (3-4-ті класи ЗОШ №8 та Природничо-математичного ліцею) на предмет ставлення дітей до їх однолітків з особливими потребами. Прийшли до висновку, що освітнє середовище не готове до взаємодії з дітьми з вадами розвитку та про необхідність просвітницької роботи з метою підготувати середовище до толерантного сприйняття дітей з обмеженими можливостями. 



В практичній частині була проведена вправа "Акваріум" з метою продемонструвати, яка роль вчителя як керівника та організатора в процесі інклюзивної освіти, та які проблеми та ризики можуть виникнути в роботі з дітьми з особливими потребами. Спостерігачі висловлювали свої думки з приводу побаченого, аналізували і коментували дії та ролі учасників. 

На завершення визначили пріоритетні завдання психологічного супроводу інклюзивного навчання та переглянули короткометражний фільм "Казка про Соловейка з одним крилом". 

Щиро дякуємо Людмилі Прокопів (викладач психології, Кандидат психологічних наук, сертифікований тренер Нової української школи) за розкриття важливих питань інклюзивного навчання
Додав: Гість | Переглядів: 368 | | Рейтинг: 0.0/0