Вітаю Вас Гість!
Середа, 14.11.2018, 07:40
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню сайту

Навчальні заклади

Статистика сайту


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вхід

Логін:
Пароль:

Останні оголошення

[12.11.2018][Поточні оголошення]
До уваги керівників ЗДО та ЗЗСО
[12.11.2018][Поточні оголошення]
Всеукраїнський учнівський літературно-мистецький конкурс "Стежками Каменяра"
[05.11.2018][Поточні оголошення]
Круглий стіл «У колі друзів та лауреатів премії Тараса Мельничука»
[05.11.2018][Поточні оголошення]
Семінар-нарада
[31.10.2018][Накази Управління]
Про проведення ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів у 2018-2019 навчальному році
[31.10.2018][Поточні оголошення]
Конкурс для дітей та юнацтва «Літературний Всесвіт»
[24.10.2018][Листи Управління]
День відкритих дверей в університеті
[24.10.2018][Листи Управління]
«Відкривай Україну» - освітній проект для учнів 7-11 класів
[24.10.2018][Накази Управління]
Про відрядження на курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників у листопаді 2018 року
[16.10.2018][Листи Управління]
Акція "Назустріч мрії"

Корисні посилання

Головна » 2018 » Квітень » 27 » Інклюзивна освіта
10:19
Інклюзивна освіта
23 квітня до Всеукраїнського дня психолога на базі Коломийського педагогічного коледжу було проведено лекцію з елементами тренінгу: "Психологічні аспекти впровадження інклюзивної освіти в Україні. Соціальна інклюзія. Освітнє середовище для дітей з особливими освітніми потребами." 

Під час заходу учасники визначили актуальність потреби соціалізації дітей з вадами психофізичного розвитку і з'ясували суть, мету та основні принципи інклюзивного навчання. Провели аналіз стану інклюзивної освіти в Україні на основі досліджень "Європейської дослідницької організації (ERA)". Проаналізували результати досліджень в закладах освіти м. Коломиї (3-4-ті класи ЗОШ №8 та Природничо-математичного ліцею) на предмет ставлення дітей до їх однолітків з особливими потребами. Прийшли до висновку, що освітнє середовище не готове до взаємодії з дітьми з вадами розвитку та про необхідність просвітницької роботи з метою підготувати середовище до толерантного сприйняття дітей з обмеженими можливостями. 



В практичній частині була проведена вправа "Акваріум" з метою продемонструвати, яка роль вчителя як керівника та організатора в процесі інклюзивної освіти, та які проблеми та ризики можуть виникнути в роботі з дітьми з особливими потребами. Спостерігачі висловлювали свої думки з приводу побаченого, аналізували і коментували дії та ролі учасників. 

На завершення визначили пріоритетні завдання психологічного супроводу інклюзивного навчання та переглянули короткометражний фільм "Казка про Соловейка з одним крилом". 

Щиро дякуємо Людмилі Прокопів (викладач психології, Кандидат психологічних наук, сертифікований тренер Нової української школи) за розкриття важливих питань інклюзивного навчання
Додав: Гість | Переглядів: 30 | | Рейтинг: 0.0/0