Вітаю Вас Гість!
Субота, 21.04.2018, 01:27
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню сайту

Навчальні заклади

Статистика сайту


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вхід

Логін:
Пароль:

Останні оголошення

[17.04.2018][Термінові оголошення]
Відбір підручників для 5 та 10 класів
[17.04.2018][Накази Управління]
Про відрядження на курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників у травні 2018 року
[17.04.2018][Накази Управління]
Про відрядження на обласні семінари педагогічних працівників у травні 2018 року
[13.04.2018][Поточні оголошення]
Коломийський міський інклюзивно-ресурсний центр оголошує конкурсний добір педагогічних працівників
[10.04.2018][Поточні оголошення]
Екологічний проект
[06.04.2018][Поточні оголошення]
Засідання голів учнівського самоврядування
[06.04.2018][Поточні оголошення]
Про проведення конкурсного відбору проектів підручників для 5 та 10 класів
[06.04.2018][Поточні оголошення]
Про проведення конкурсного відбору проектів підручників для 1 класів
[27.03.2018][Поточні оголошення]
Семінар-практикум учителів фізики
[27.03.2018][Поточні оголошення]
Про семінар бібліотекарів

Корисні посилання

Головна » 2018 » Березень » 30 » Майстер-клас для вчителів географії та економіки
13:56
Майстер-клас для вчителів географії та економіки
Григорій Сковорода, відомий український філософ і письменник сказав: «Життя наше – це подорож, а дружня бесіда – це візок, що полегшує мандрівнику дорогу». Тому ми, освітяни, прагнемо якнайчастіше зустрічатися з однодумцями, колегами, цікавими, творчими людьми, щоб більше дізнатися, поглибити свої знання, більше навчатись чомусь новому, адже хороший вчитель вчиться все життя.
Так 28 березня 2018 року відбулося заняття майстер-класу для вчителів географії та економіки закладів загальної середньої освіти міста в актовій залі управління освіти міської ради. Майстрами своєї справи, свого досвіду виступили вчителі географії та економіки загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4 ім. Сергія Лисенка Ілюк Олеся Володимирівна та Василик Леся Степанівна, які продемонстрували поетапно всі сигменти власних відкритих заходів з використанням різноманітних методів та форм роботи. Вчитель географії  Василик Леся Степанівна продемонструвала фрагменти уроку географії в 9-му класі на тему: «Тваринництво України», застосовуючи фронтальне ущільнене опитування, розв’язування географічних задач, розгадування кросвордів, словникову роботу, роботу з географічною картою, відображення завдань та результатів уроку в інструктивно-технологічній карті учня. В конструктивну канву свого уроку включила вчитель прийоми технології критичного мислення: «Займи позицію-зміни позицію», «Експерти проти журналістів», «Закінчити речення», складання сенканів та написання есе. Цікава форма уроку-подорожі за сторінками журналу захопила всіх учасників майстер-класу.   
Вчитель географії та економіки загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4 ім. Сергія Лисенка, Ілюк Олеся Володимирівна зосередила увагу своїх колег на інтелектуально-ігровій програмі «Панянка Економіка» для учнів 10-11 класів. Учасники заняття захоплено пройшлися етапами шести запропонованих конкурсів інтелектуальної-ігрової програми «Панянка Економіка».
Керівники майстер-класу зуміли продемонструвати і передати колегам як на умовах педагогіки партнерства досягати успіху, взаємоповаги та гармонії на уроці, як навчити учнів переходити від одного виду діяльності до іншого, навчити розподіляти відповідальність між учнями, як навчити працювати учнів на спільний результат.
Учасники майстер-класу мали можливість переглянули змістовні презентації, електронні схеми, вікторини, завдання з використанням найрізноманітніших дидактичних матеріалів та компетентнісно-орієнтованих завдань, що викликало щире захоплення  і бажання якнайшвидше придбати все нове і необхідне до своєї професійної медіатеки.

Отож, в рамках роботи цього методичного об’єднання вчителі географії та економіки закладів освіти міста активно обговорювали форми і методи організації пізнавальної діяльності учнів шляхом використання інтерактивних вправ на уроках географії, економіки та можливостей інтеграційних процесів у викладанні природничих дисциплін.          
Вкотре вчителі географії прийшли до висновку, що поставлені завдання можуть бути реалізовані тільки на засадах якісної, географічної освіти, що є результатом шкільного навчання, котре не обмежується предметною сферою, а набуває особистісно-орієнтованого характеру, що методика навчання географії у подальшому повинна більше орієнтуватися на особистість учня.
Додав: Гість | Переглядів: 10 | | Рейтинг: 0.0/0