Вітаю Вас Гість!
Середа, 19.12.2018, 02:47
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню сайту

Навчальні заклади

Статистика сайту


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вхід

Логін:
Пароль:

Останні оголошення

[04.12.2018][Поточні оголошення]
Шкільна волейбольна ліга 2018/2019 р
[03.12.2018][Поточні оголошення]
Щодо проведення заходу "Година коду"
[29.11.2018][Поточні оголошення]
Конкурс - «Welcome to my Ukraine»
[27.11.2018][Поточні оголошення]
Університет Короля Данила запрошує на День відкритих дверей
[21.11.2018][Листи Управління]
Проект PROMETHE-U.S.
[21.11.2018][Накази Управління]
Про відрядження на курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників у грудні 2018 року
[21.11.2018][Накази Управління]
Про відрядження педагогічних працівників на обласні семінари у грудні 2018 року
[19.11.2018][Поточні оголошення]
«Про перелік навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти»
[12.11.2018][Поточні оголошення]
До уваги керівників ЗДО та ЗЗСО
[12.11.2018][Поточні оголошення]
Всеукраїнський учнівський літературно-мистецький конкурс "Стежками Каменяра"

Корисні посилання

Головна » 2017 » Грудень » 6 » (не)Конференція
19:31
(не)Конференція
Від демократії як системи,
до демократії як культури.


 05 грудня 2017 року відповідно до плану реалізації в області швейцарсько-українського проекту «Розвиток громадянських компетентностей в Україні - DOCCU»  проводено  (не)Конференцію «Співпраця школи, влади і громади - шлях до розбудови громадянського суспільства».

DOCCU –– це швейцарсько-український проект, який реалізується в Україні в рамках Швейцарської стратегії співробітництва для України на 2015-2018 роки, а саме в рамках її напрямку «Врядування та відновлення миру». Швейцарська агенція з розвитку та співробітництва (ШАРС) уповноважила Інститут міжнародних проектів в освіті Цюріхського педагогічного університету реалізувати проект DOCCU. Донором проекту є Швейцарська Конфедерація.



Мета проекту полягає у створенні середовища, у якому пріоритетами є верховенство права та права людини, гендерна рівність, збалансований розподіл повноважень та економічна стабільність. Належне управління та гендерна рівність є пов’язаними темами, яким ШАРС приділяє особливу увагу. Хоча обидва поняття закріплені законом, треба докласти багато зусиль для мінімізації розриву між теорією закону та реальною дійсністю.

На шляху до побудови європейського, демократичного суспільства Україна здійснює  ряд системних перетворень.

У заході активну участь взяли  міжнародні та провідні українські експерти з питань освіти для демократичного громадянства та освіти з прав людини (ОДГ/ОПЛ).

З вітальним словом виступили:  керівник швейцарсько-українського проекту «Розвиток громадянських компетентностей в Україні - DOCCU», доктор, професор Цюріхського педагогічного університету Рольф Голлоб, директор департаменту освіти, науки та молодіжної політики Івано-Франківської облдержадміністрації  Віктор Кімакович, ректор  Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти Роман Зуб’як.

У  неКонференції взяли участь директор Коломийського навчально-виховного комплексу №9 «Школа-природничо-математичний ліцей» Ганна Пасічна, заступник директора з навчально-виховної роботи Світлана Курчій, ліцеїсти Геник Христина, Кучірка Олег, Юрченко Соломія.

У локації «Панель кращих практик»  обмінювалась досвідом роботи  завідувач лабораторії управління та організації освіти Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти Ольга Нижник, директор Коломийського навчально-виховного комплексу №9 «Школа-природничо-математичний ліцей»  Ганна Пасічна, директор Тисменицької спеціалізованої  школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням окремих предметів Марія Люта, директор Калуського НВК "ЗОШ І-ІІІ ст. №10-ліцей" Тетяна Федорів, директор Калуської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №2 з поглибленим вивченням англійської мови Наталія Овсеєнко.



Ганна Пасічна презентувала школу-ліцей як школу сталого розвитку,  як сучасну школу, яка відіграє ключову роль у вихованні громадян, які мають бути готові до життя у демократичному суспільстві і до конструктивної взаємодії з іншими. Адже саме в школі кожен отримує перший досвід  спільного життя, тож вкрай важливо, щоб цей досвід формував активну громадянську позицію, адже демократична школа - це не ідеальна школа, де немає жодних проблем. Це школа, де всі суб’єкти шкільного життя слухають і поважають один одного, а всі важливі рішення обговорюються і приймаються усіма сторонами, яких ці рішення стосуються. Це школа, у якій не бояться говорити про виклики та труднощі, а разом шукають шляхи виходу з проблематичних ситуацій. Це школа, у якій за жодних обставин не забувають демократичні принципи і не нехтують ними. Адже  сьогодні школа повинна допомагати учням вчитися, як керувати власним життям, критично мислити, працювати в команді й брати на себе відповідальність — розвивати навички необхідні для життя у демократичному суспільстві.

 Відтак, знання, вміння, ставлення та цінності для демократичного громадянства найкраще опанувати через загальношкільний підхід: збалансований комплекс освітніх заходів «для», «про» та «через» демократію і права людини - у рамках освітнього процесу, сприятливого шкільного середовища, побудованого на засадах поваги до людської гідності, прав людини та демократії, через можливості для рівної участі у шкільному врядуванні, розвитку навиків демократичної участі під час реалізації позакласних заходів та у спільних з місцевою громадою проектах.
Додав: Гість | Переглядів: 52 | | Рейтинг: 0.0/0