Вітаю Вас Гість!
П`ятниця, 20.10.2017, 20:47
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню сайту

Навчальні заклади

Статистика сайту


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вхід

Логін:
Пароль:

Останні оголошення

[19.10.2017][Поточні оголошення]
Оновлено 2 - Про організацію методичної роботи з педагогічними працівниками міста в 2017-2018 н. р.
[16.10.2017][Поточні оголошення]
Оновлено - Про організацію методичної роботи з педагогічними працівниками міста в 2017-2018 н. р.
[13.10.2017][Термінові оголошення]
До уваги керівників ЗНЗ і ДНЗ !
[09.10.2017][Термінові оголошення]
Керівникам, головам профспілкових комітетів навчальних закладів міста
[05.10.2017][Поточні оголошення]
Про проведення І туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2018
[04.10.2017][Поточні оголошення]
Семінар-нарада з питань атестації
[03.10.2017][Поточні оголошення]
Науково-практичний семінар для вчителів християнської етики
[25.09.2017][Термінові оголошення]
Засідання виконавчого комітету (вересень 2017)
[19.09.2017][Поточні оголошення]
Методичні рекомендації з суспільних дисциплін
[14.09.2017][Поточні оголошення]
Укр. мова та література - методичні рекомендації

Пошук по тегам

Корисні посилання

Головна » 2016 » Грудень » 1 » Педагогічна практика
17:40
Педагогічна практика
Життя впевнено доводить, що гарне самопочуття дитини в групі продовженого дня, бажання відвідувати її безпосередньо залежить від змісту й форм життєдіяльності в позаурочний час, характеру спілкування й відносин, які складаються в їх процесі.

Виховний простір ГПД - це, по-перше, саме середовище, в якому опиняються молодші школярі після уроків, по-друге, це спеціально організований спосіб життя дітей у даному середовищі: їхня діяльність, відносини, події, які з ними відбуваються.

Про це обговорювалось на педагогічній практиці «Створення навчально-виховного середовища у групі продовженого дня» слухачами курсової підготовки на базі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2.

Додав: Гість | Переглядів: 57 | | Рейтинг: 5.0/1