Вітаю Вас Гість!
Субота, 24.06.2017, 18:40
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню сайту

Навчальні заклади

Статистика сайту


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вхід

Логін:
Пароль:

Останні оголошення

Пошук по тегам

Корисні посилання

Головна » 2016 » Грудень » 1 » Педагогічна практика
17:40
Педагогічна практика
Життя впевнено доводить, що гарне самопочуття дитини в групі продовженого дня, бажання відвідувати її безпосередньо залежить від змісту й форм життєдіяльності в позаурочний час, характеру спілкування й відносин, які складаються в їх процесі.

Виховний простір ГПД - це, по-перше, саме середовище, в якому опиняються молодші школярі після уроків, по-друге, це спеціально організований спосіб життя дітей у даному середовищі: їхня діяльність, відносини, події, які з ними відбуваються.

Про це обговорювалось на педагогічній практиці «Створення навчально-виховного середовища у групі продовженого дня» слухачами курсової підготовки на базі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2.

Додав: Гість | Переглядів: 45 | | Рейтинг: 5.0/1