Вітаю Вас Гість!
П`ятниця, 16.11.2018, 02:18
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню сайту

Навчальні заклади

Статистика сайту


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вхід

Логін:
Пароль:

Останні оголошення

[12.11.2018][Поточні оголошення]
До уваги керівників ЗДО та ЗЗСО
[12.11.2018][Поточні оголошення]
Всеукраїнський учнівський літературно-мистецький конкурс "Стежками Каменяра"
[05.11.2018][Поточні оголошення]
Круглий стіл «У колі друзів та лауреатів премії Тараса Мельничука»
[05.11.2018][Поточні оголошення]
Семінар-нарада
[31.10.2018][Накази Управління]
Про проведення ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів у 2018-2019 навчальному році
[31.10.2018][Поточні оголошення]
Конкурс для дітей та юнацтва «Літературний Всесвіт»
[24.10.2018][Листи Управління]
День відкритих дверей в університеті
[24.10.2018][Листи Управління]
«Відкривай Україну» - освітній проект для учнів 7-11 класів
[24.10.2018][Накази Управління]
Про відрядження на курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників у листопаді 2018 року
[16.10.2018][Листи Управління]
Акція "Назустріч мрії"

Корисні посилання

Головна » 2018 » Лютий » 25 » Семінар-практикум
23:46
Семінар-практикум

22 лютого 2018 року у загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 4 імені Сергія Лисенка відбувся міський семінар-практикум для вчителів української мови і літератури на тему «Формування ключових компетентностей учнів на уроках української мови і літератури».

Семінар розпочався з інтерактивного знайомства, потім – асоціативно-логічна павутинка «Ключові компетентності». Своїм досвідом роботи поділилися господарі школи, зокрема учителі Козарук Тетяна Миколаївна і Федорян Галина Михайлівна цікаво змоделювали уроки для 8 класу з тем: «Кома між однорідними членами речення (на матеріалі творчості Лесі Українки)», урок літератури рідного краю «А ми для того, щоб творить добро…». Поезія Анатолія Осадчого. Вони креативно підійшли до розробки уроків з урахуваннях змістових ліній програм і ключових компетентностей.

Наступним етапом семінару було складення міні-конспекту уроку української мови з теми «Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Дієслово» у формі ментальної карти.

Методист інформаційно-методичного центру Вижак Г.П. розказала про можливість використання QR-коду, а також головоломки нового покоління (кросенс) у формуванні ключових компетентностей учнів, методист Вигнанець Ольга Іванівна навчала створювати QR-коди і ментальні карти на комп’ютерах.

Спостерігаючи за роботою учасників семінару, робимо висновок, що словесники люблять свою професію, дітей, працюють творчо, готові до змін нової української школи.

Додав: Гість | Переглядів: 31 | | Рейтинг: 0.0/0