Сучасний урок – це урок,
на якому вислуховують будь-яку твою думку,
урок, де людина учиться бути людиною
.
17 січня 2018р. на базі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №8 відбувся міський семінар-практикум для вчителів біології закладів загальної середньої освіти на тему «
Сучасний урок біології. Використання арт-терапевтичних методик на
уроках біології з метою підвищення інтересу до предмета
».
Цікаву та змістовну доповідь підготувала вчитель біології Леся Валеріївна
Арсенич. Вона ознайомила присутніх з характерними ознаками сучасного уроку
та методами підвищення інтересу учнів до навчання, наголосила, що сучасний
урок повинен проводитися в умовах дружнього та партнерського
співробітництва учитель-учень, а також ознайомила учасників семінару з
технологією «Перевернутий клас», з основними перевагами та недоліками цієї технології. Леся Валеріївна
акцентувала на важливості застосування інформаційних
технологій для підвищення ефективності активних методів навчання для всіх
форм організації навчально-виховного процесу: на уроках під час
самостійних, практичних та контрольних робіт, на всіх етапах проведення
уроку, у ході проведення виховних та позашкільних заходів. Особливо
корисним і доступним у навчанні біології є використання VirtuLab -
найбільшого в сучасному Інтернеті збірника віртуальних дослідів з різних
навчальних дисциплін, який має безкоштовний доступ. Віртуальна лабораторія
моделює реальне лабораторне середовище і процеси, тож учні мають змогу
перетворити свої теоретичні знання в практичні шляхом проведення
експериментів. Крім того, віртуальне середовище сприяє увазі і мотивації до
навчання, підтримує дискусію між учасниками навчального процесу. Леся
Валеріївна рекомендувала використовувати 3D атлас тіла людини -
інтерактивний анатомічний атлас, що дозволяє вивчати анатомію і фізіологію
людини в режимі онлайн при вивченні біології у 8 класі.
Під час психологічного тренінгу з елементами арт-терапевтичних технік, який
провів практичний психолог Володимир Анатолійович Акімов, присутні
оптимізували міжособистісне і внутрішньогрупове спілкування, групову
згуртованість, розвинули і вдосконалили комунікативні навички,
налаштувалися на
прояв взаємної емоційної підтримки.
Усі учасники міського семінару-практикуму отримали цікавий досвід та
позитивні емоції. |