Вітаю Вас Гість!
П`ятниця, 16.11.2018, 02:53
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню сайту

Навчальні заклади

Статистика сайту


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вхід

Логін:
Пароль:

Останні оголошення

[12.11.2018][Поточні оголошення]
До уваги керівників ЗДО та ЗЗСО
[12.11.2018][Поточні оголошення]
Всеукраїнський учнівський літературно-мистецький конкурс "Стежками Каменяра"
[05.11.2018][Поточні оголошення]
Круглий стіл «У колі друзів та лауреатів премії Тараса Мельничука»
[05.11.2018][Поточні оголошення]
Семінар-нарада
[31.10.2018][Накази Управління]
Про проведення ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів у 2018-2019 навчальному році
[31.10.2018][Поточні оголошення]
Конкурс для дітей та юнацтва «Літературний Всесвіт»
[24.10.2018][Листи Управління]
День відкритих дверей в університеті
[24.10.2018][Листи Управління]
«Відкривай Україну» - освітній проект для учнів 7-11 класів
[24.10.2018][Накази Управління]
Про відрядження на курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників у листопаді 2018 року
[16.10.2018][Листи Управління]
Акція "Назустріч мрії"

Корисні посилання

Головна » 2018 » Березень » 23 » Семінар-практикум учителів географії
15:59
Семінар-практикум учителів географії

22 березня 2018 року відбувся семінар-практикум для вчителів географії закладів загальної середньої освіти міста на тему:«Створення психологічного комфорту на уроках географії» на базі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №8.


Семінар розпочався презентацією: «Психологічний комфорт у навчанні як умова ефективної соціалізації учнів». Досвідом роботи ділилися господарі навчального закладу, зокрема, вчитель географії Іванішин Леся Степанівна, яка продемонструвала епізодично як застосовує 

педагогічну технологію створення  ситуації успіху на уроках географії.


Наступним етапом семінару був психологічний тренінг на тему: «Вплив діяльності учителя на психологічний комфорт на уроці», організований практичним психологом загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №8 Акімовим Володимиром Анатолійовичем. Саме застосований психологічний прийом продемонстрував, як вчитель повинен максимально усувати ті фактори, які сприяють виникненню стресових станів, створити такі умови, при яких учні почувалися б вільно, їм було б цікаво «пізнавати світ» та робити свої щоденні хоч і невеликі відкриття.

Методист інформаційно-методичного центру управління освіти Ткачук Оксана Євгенівна на завершення семінару зосередила увагу учасників на певних правилах, необхідних для учня та вчителя з метою досягнення психологічного комфортного уроку. А саме: належна самоорганізація вчителя, вміння контролювати свої емоції, вміння здійснювати цілеспрямовану саморегуляцію,знання вікових психологічних особливостей, правильна організація  уроку, створення на уроках ситуації «успіху», професійної рефлексії, обґрунтовано оцінюючи знання та вміння учнів.

Отож, в ході семінару вчителі засвоїли основні правила, які допоможуть педагогу перетворити урок в найважливішу форму  пізнання світу, здобуття нових знань, а також формування важливого вміння –навчити  вчитися.
Додав: Гість | Переглядів: 25 | | Рейтинг: 0.0/0