Вітаю Вас Гість!
Четвер, 25.04.2024, 04:31
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню сайту

Навчальні заклади

Статистика сайту


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вхід

Логін:
Пароль:

Останні оголошення

[23.03.2020][Термінові оголошення]
Оголошення про закриття тендеру
[20.03.2019][Листи Управління]
Про Всеукраїнську премію "Диво-Дитина"
[18.02.2019][Накази Управління]
Всеукраїнський конкурс на кращий план-­конспект уроків природничих дисциплін із елементами медіаграмотності для 1-11 класів
[07.02.2019][Листи Управління]
Перелік міжнародних мовних іспитів результати
[05.02.2019][Листи Управління]
Керівникам закладів освіти міста та приєднаних сільських територіальних громад
[30.01.2019][Накази Управління]
Про внесення змін до наказу від 28.12.2018р.№214-од "Про організацію підвищення кваліфікації педагогічних працівників"
[30.01.2019][Накази Управління]
Про відрядження на курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників Коломийської міської ОТГ у лютому 2019
[18.01.2019][Поточні оголошення]
Щодо проведення вебінару до Дня безпечного Інтернету
[17.01.2019][Листи Управління]
Керівникам закладів освіти міста та приєднаних сільських територіальних громад
[03.01.2019][Поточні оголошення]
Літній табір з олімпіадної математики для талановитих підлітків

Корисні посилання

Головна » Архів матеріалів
« 1 2 ... 148 149 150 151 152 ... 176 177 »
26 березня 2014 року відбувся семінар вчителів історії та правознавства загальноосвітніх закладів міста на тему «Вивчення історичної особистості шляхом поєднання традиційних та інноваційних технологій». Свою роботу методичне об’єднання вчителів  суспільних дисциплін міста розпочало на базі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2, де у форматі «круглого столу»  відбувся обмін досвідом. В ході розмови вчителі вдало продемонстрували власні  методичні розробки із застосуванням сучасних технологій та методичних засад висвітлення історичних постатей у шкільних курсах історії. Належну увагу вчителі зосередили на виховному аспекті вивчення історичної особистості в курсах історії, а саме: формування свідомості, виховання патріотизму, любові до рідного краю та його героїв.
В ході семінару вчитель історії загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 Ніцполь О.Б. та голова МО вчителів історії та правознавства загальноосвітніх закладів міста Тарновецька Л.П., вчитель історії спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5, організували виїзд до смт. Печеніжин, де вчителі відвідали пам’ятки історії та культури Печеніжина.
Учасники семінару спільно відвідали найстаріші духовні святині краю – Церкву святого великомученика Дмитрія Солунського та Церкву святого Архистратига Михаїла, пам»ятні місця таємничого Печеніжинського монастиря, де колись народився Олекса Довбуш. Відвідали вчителі-суспільники історико-краєзнавчий музей Олекси Довбуша, де переглянули експозиції музею, що висвітлюють історію селища  Печеніжин від найдавніших часів до сьогодення та історію народження, життя та походи уродженця селища лицаря Карпат – Олекси Довбуша.

  


Додав: Рудик_ТМ | Переглядів: 606 | | Дата: 27.03.2014

25 березня 2014 року на базі ЗОШ І-ІІІ ст. № 2 відбувся семінар вчителів основ християнської етики на тему "Внутрішня потреба молитви" за участю отця Юрія.

Завдяки молитві людина осягає дар спілкування, навчається інтуїтивно реагувати на невидиме в людях, наповнюється спокоєм, перебуваючи в якому здатна адекватно реагувати на життя та його обставини.

Охрим Любов Миколаївна, вчитель основ християнської етики ЗОШ І-ІІІ ст. № 2, закцентувала увагу на молитві-прославі Бога, молитві-проханні, молитві-подяці, а закінчила презентацію уроку поезією Ліни Костенко, рядки якої вселяють надію у силу молитви, силу Бога та силу людської віри.

Вечірнє сонце, дякую за день!

Вечірнє сонце, дякую за втому.

За тих лісів просвітлений Едем

І за волошки в житі золотому.

За твій світанок, і за твій зеніт,

І за мої обпечені зеніти.

За те, що завтра хоче зеленіть,

За те, що вчора встигло оддзвеніти.

За небо в небі, за дитячий сміх,

За те, що можу, і за те, що мушу.

Вечірнє сонце, дякую за всіх,

Котрі нічим не осквернили душу.

За те, що завтра жде своїх натхнень,

Що десь у світі кров ще не пролито.

Вечірнє сонце, дякую за день,

За цю потребу слова, як молитви.


Додав: Рудик_ТМ | Переглядів: 400 | | Дата: 25.03.2014

У своєму Фейсбуці заступник міністра освіти Павло Полянський розмістив наступне повідомлення:

До вихователів, вчителів, завучів, директорів, медодистів, управлінців у сфері освіти.
Якщо ми справді хочемо викорінити з освіти засилля нікому не потрібного паперообігу, то маємо зробити це гуртом. Звідси прохання: які інструкціі, циркуляри, форми звітності заважають педагогам робити властиву для них роботу - навчати дітей і тренувати вчителів? Прошу вказати конкретні документи. Маю намір упродовж короткого часу виконати цю, одну з декількох місій, що поставив за ціль на період "100 днів". Зарані вдячний за допомогу!


>>> посилання на Фейсбук Павла Полянського, де ви можете залишити відповідь


Додав: gravolan | Переглядів: 985 | | Дата: 16.03.2014

На першій прес-конференції 4 березня 2014 року було оголошено про пріоритети діяльності нового керівництва МОН. Головне завдання Міністерства – сприяти досягненню навчальними закладами найвищої якості освіти, ліквідувати щоденний контроль, відмовитися від репресивних функцій, перейти на засади партнерської співпраці із закладами освіти. У рамках програми діяльності Кабінету Міністрів України на 100 днів Міністерство освіти і науки розробило свій план дій, котрий можливо розпочати і частково виконати за цей короткий період. 


100 днів Міністерства освіти і науки України

Підвищення ефективності, прозорості та публічності у роботі Міністерства:

1. Запровадження прозорої бухгалтерії та публікації бюджету МОН on-line.

2. Проведення спеціального фінансового аудиту.

3. Мінімізація державних витрат на забезпечення діяльності міністра, заступників міністра та керівників структурних підрозділів міністерства й підпорядкованих йому інституцій.

4. Запровадження електронного документообігу на рівні МОН, а в перспективі -  електронного врядування в усій освітній системі.

5. Розслідування корупційних схем, що діяли у Міністерстві освіти і науки.

6. Впровадження механізмів залучення громадськості до прийняття важливих рішень: on-line платформа для збору пропозицій та громадського обговорення, проведення фахових досліджень про стан справ у галузі. Реформування громадської Ради при МОН.

Децентралізація управління в освіті та забезпечення прав учасників навчального процесу

7. Скасування бюрократичних наказів МОН, позбавлених управлінського змісту. Зменшення обсягів звітності керівників навчальних закладів, викладачів та вчителів.

8. Дебюрократизація звітності навчальних закладів.

9. Позбавлення Державної інспекції навчальних закладів репресивних функцій та перенесення ваги у бік надання нею допомоги навчальним закладам.

10. Встановлення мораторію на перевірку та інспектування навчальних закладів до закінчення навчального року, за винятком планових фінансових ревізій та випадків звернень студентів, викладачів або батьків учнів.

11. Передача функції надання грифів навчальній літературі Вченим радам ВНЗ, а підручників у сфері загальної середньої освіти – спеціальній незалежній інституції.

12. Забезпечення викладання державною мовою, а також мовами національних меншин. Підтримка використання англійської мови у навчальному процесі та наукових дослідженнях.

13. Усебічне сприяння і підтримка розвитку студентського самоврядування та учнівського врядування.

Участь у законотворчості:

14. Прийняття нового Закону "Про вищу освіту”, розробленого групою під керівництвом Михайла Згуровського.

15. Активна співпраця з Комітетом з питань науки та освіти Верховної ради України стосовно розробки закону "Про освіту”.

16. Участь у робочій групі при Комітеті з питань науки і освіти ВРУ щодо нової моделі управління науковою сферою.

Середня освіта

17. Внесення у разі потреби доцільних змін до державних стандартів освіти, навчальних планів, програм тощо на підставі пропозицій експертного середовища та педагогічної громадськості.

18. Винесення на додаткове громадське обговорення важливих документів, що були прийняті без належного врахування зауважень та пропозицій експертного середовища та педагогічної громадськості: Концепція профільного навчання, Концепція літературної освіти тощо.

19. Забезпечення проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад, Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року» та участь в міжнародних олімпіадах і конкурсах.

20. Організоване завершення навчального року, проведення державної підсумкової атестації у школах на засадах права вибору її форм безпосередньо навчальними закладами.

21. Усунення необґрунтованих заборон щодо використання в навчальному процесі навчально-методичної літератури, виданої до 2012 року, що придатна для використання в навчальних закладах та шкільних бібліотеках.

22. Упровадження прозорого, позбавленого корупційної складової, механізму конкурсного відбору та видруку навчальної літератури.

Додав: gravolan | Переглядів: 460 | | Дата: 12.03.2014

Середній бал шкільного атестату при вступі до вищих навчальних закладів України зменшать з 200 до 12 балів. Про це під час прес-конференції повідомив Міністр освіти і науки Сергій Квіт.

"Вага балу атестату середньої школи буде зменшена. Той бал, що існував до цього, спонукав до корупції і викликав проблеми" - заявив Сергій Квіт.

За його словами, основна увага має бути зосереджена на ЗНО, а школярі мають бути захищені від корупції. Учні випускних класів можуть починати готуватися до такої системи вступу вже сьогодні.

"Середній бал атестату при вступі цього року буде зменшено: він буде враховуватися не в сумі 200 балів, а в сумі 12 балів" - заявила перший заступник Міністра освіти і науки Інна Совсун.

Крім того, у середній школі планують провести й ряд інших змін. Зокрема, відмовитися від послуг, за які треба додатково платити - наприклад, платні підручники. Також будуть зняті заборони на підручники, які друкувалися у минулі роки.

"Останні три роки політика Міністерства була такою, що не було українців, України. Ми ж віддамо право писати книжки по історії історикам, жодного ідеологічного втручання не буде" - зазначив Сергій Квіт.

джерело

Додав: gravolan | Переглядів: 415 | | Дата: 06.03.2014