Вітаю Вас Гість!
П`ятниця, 20.10.2017, 18:54
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню сайту

Навчальні заклади

Статистика сайту


Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

Вхід

Логін:
Пароль:

Останні оголошення

[19.10.2017][Поточні оголошення]
Оновлено 2 - Про організацію методичної роботи з педагогічними працівниками міста в 2017-2018 н. р.
[16.10.2017][Поточні оголошення]
Оновлено - Про організацію методичної роботи з педагогічними працівниками міста в 2017-2018 н. р.
[13.10.2017][Термінові оголошення]
До уваги керівників ЗНЗ і ДНЗ !
[09.10.2017][Термінові оголошення]
Керівникам, головам профспілкових комітетів навчальних закладів міста
[05.10.2017][Поточні оголошення]
Про проведення І туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2018
[04.10.2017][Поточні оголошення]
Семінар-нарада з питань атестації
[03.10.2017][Поточні оголошення]
Науково-практичний семінар для вчителів християнської етики
[25.09.2017][Термінові оголошення]
Засідання виконавчого комітету (вересень 2017)
[19.09.2017][Поточні оголошення]
Методичні рекомендації з суспільних дисциплін
[14.09.2017][Поточні оголошення]
Укр. мова та література - методичні рекомендації

Пошук по тегам

Корисні посилання

Головна » 2017 » Березень » 19 » Методичне об’єднання класних керівників у Коломийському НВК №9 «Школа-природничо- математичний ліцей»
21:17
Методичне об’єднання класних керівників у Коломийському НВК №9 «Школа-природничо- математичний ліцей»

Я просила в цьому сторіччі
 Хоч би магазинний мінімум:
— Люди, будьте взаємно ввічливі!
 І якби на те моя воля.
Написала б я скрізь курсивами :
— Так багато на світі горя,
 Люди, будьте взаємно красивими!
Ліна Костенко

Саме під таким гаслом у Коломийському НВК №9 «Школа-природничо- математичний ліцей» було проведено засідання методичного об’єднання класних керівників на тему « Соціально – духовний розвиток особистості, її соціально-правова підтримка та відповідальна поведінка  у процесі  взаємодії із соціальними інституціями». Зростання компетентності, професійності вчителя — одна з умов якості освіти. Майстерність і імідж сучасного педагога забезпечує постійне, систематичне професійне навчання на місцях. Відповідно методична робота — важлива ланка системи безперервної освіти педагогічного колективу. Діяльність  методичного об’єднання спрямована на вирішення низки важливих завдань. Проводячи засідання налаштувала класних керівників на широку дискусію щодо інтерактивних методів виховання,позитивні емоції та атмосферу натхненної праці.
У концептуальних засадах основних орієнтирів виховання учнів 1-12 класів загальноосвітніх закладів України зазначено: "…мета сучасного освітнього процесу — не тільки сформувати необхідні компетенції, надати ґрунтовні знання з різних предметів, а й формувати громадянина, патріота; інтелектуально розвинену, духовно і морально зрілу особистість, готову протистояти викликам глобалізації життя. В сучасному суспільстві молодь не повинна втрачати свою індивідуальність, глибоке відчуття єдності з українським народом, повагу до його духовних, моральних і культурних надбань". Серед виховних напрямів сьогодні найбільш актуальними виступають патріотичне, громадянське виховання як стрижневі,  що відповідають як викликам сучасності, так і закладають підвалини для формування свідомості нинішніх і прийдешніх поколінь. В "епоху змін" на нашій Україні  і дітям, і батькам, і нам, педагогам, доводиться постійно звикати до швидкої зміни правил та переоцінки цінностей в нових умовах соціального життя. Сьогодні у свідомості особистості формуються такі критерії успішності, які багато в чому заперечують моральні і духовні цінності. Тому саме гуманізація відносин – це той логічний центр  системи педагогічної науки, на основі якого можна конструювати розв’язання проблеми формування особистості.
Засідання було проведене у формі методичного перехрестя. Так  як перехрестя – це є місце перетину, примикання або розгалуження доріг на одному рівні, так і методичне перехрестя – це  бачення однієї теми з різних сторін на одному рівні, яке покликано розвивати й формувати духовний світ особистості, її свідомість, характер, вольові риси, виховання духовної, благородної людини, яка вміє керувати собою, згуртування класних керівників, розвитку навичок співпраці та знаходження компромісу.
Геніальний філософ Г.Сковорода писав, що людина народжується двічі: фізично і духовно. Біля духовної колиски стоять духовні наставники - спочатку родина, а потім вчитель. Дискусійна карусель «Дошка думок і визначень» дала змогу класним керівникам обговорити духовні відносини , як відносини інтелекту  і почуттів людини до тих чи інших духовних цінностей, які пронизують життя особистості від початку і до кінця.  В ході цієї вправи був вироблений кодекс духовних цінностей, який є свідомим вибором особистості:  з абсолютно вічними цінностями - добро, милосердя, правда, віра, чесність; цінностями особистого життя - задоволення духовних потреб, внутрішня свобода , реалізація власних нахилів , інтересів ; цінностями сімейного життя - вірність , піклування про дітей та батьків, згода між членами сім’ї; національними цінностями - патріотизм , готовність до захисту своєї Батьківщини, почуття національної гідності, історична пам’ять , пошана до держаних символів; громадськими цінностями - прагнення до соціальної гармонії і справедливості , захист індивідуальних прав і свобод, повага до закону , право на життя.
Вправа «Мислимо позитивно» принесла всім велике емоційне піднесення , метою було формування позитивного мислення та розвитку  децентрації, як учня так і класного керівника. Децентрація — це психологічна здатність відкинути власний досвід, відійти від свого «Я» і наблизитись до «Я» іншої людини. Це здатність відокремити точку відліку системи життєвих координат від власного «Я» і перенести її в будь-яке інше місце, в будь-яку іншу людину.
Одним із напрямків  перехресть  «Методична скарбничка», де класні керівники ознайомили  інтерактивними формами виховної роботи , які застосовують на практиці, що допомагають досягти ефективних результатів у роботі, особливо зацікавлюють учнів і залучають їх до активної діяльності. Адже інтерактивне виховання – це взаємодія класного керівника та учня,  що має цілком конкретні та передбачувані цілі: одна із них – створення комфортних умов для самореалізації особистості дитини відповідно до її потенційних можливостей та інтересів шляхом інтерактивного виховання.
         Релаксійна вправа «Готуємо каву» ,класична музика, допомогла всім учасникам ділової гри зняти напруження, створити дружню атмосферу, об’єднатись у групи.
         Внутрішній або духовний світ людини — це безмір найрізноманітніших відчуттів і почуттів, емоцій і настроїв, задумів та ідей, понять і образів, фантазій і ідеалів, цінностей і теорій. Тому пізнання внутрішнього світу дитини є не менш важливе ніж пізнання оточуючої дійсності . Для акценту  уваги класних керівників на приємних моментах життя, вмінні бачити світ позитивним була  проведена вправа «Життя — це...» У наш складний та змінний час інколи хочеться просто душевного тепла. Усі ми — люди зв'язані між собою. І якщо боляче або зле стане комусь одному з нас, то цього не можуть не відчути інші. Бо лю­дина, як писав англійський поет Джон Донн, це не острів, а частина материка. Якщо обвалиться в море навіть краєчок суші — меншим стане весь материк.
      Кожна людина повинна прагнути ста­вати кращою. Тільки самозакохані до безтями люди можуть вважати, що вони іде­альні. Думати так — значить зупинитися у своєму розвитку. Лише цілеспрямований вплив сім'ї, суспільства та школи може виробити в людині певні риси й властивості. Відоме прислів'я учить: «Посієш випадок — пожнеш звичку. Посієш звичку – пожнеш характер. Посієш характер — пожнеш долю». Тому, поки людина молода й повна сил — вона просто зобов'язана вдосконалювати себе. Навіть якщо вона не хоче ставати всебічно розви­нутою, то може й повинна розвивати в собі хоча б ті властивості, які необхідні їй для професійної діяльності й гармонійного співіснування з іншими людьми.
         Методичне об’єднання було насиченим, наповнене цікавими та творчими ідеями, пройшло на одному диханні. Отже, позитивне мислення – запорука успіху ! Як сплануєш роботу, організуєш учнів — такий і результат.
Ми маємо справу з найскладнішим, неоціненним, найдорожчим, що є в житті, - з дитиною. Від нас, від нашого вміння, майстерності, мистецтва, мудрості залежить її життя, здоров'я, розум, характер, воля, громадянське й інтелектуальне обличчя, її місце і роль у житті, її щастя.



Додав: Гість | Переглядів: 28 | | Теги: 2017 березень | Рейтинг: 1.0/1