Вітаю Вас Гість!
Понеділок, 06.05.2024, 09:01
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню сайту

Навчальні заклади

Статистика сайту


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вхід

Логін:
Пароль:

Останні оголошення

[23.03.2020][Термінові оголошення]
Оголошення про закриття тендеру
[20.03.2019][Листи Управління]
Про Всеукраїнську премію "Диво-Дитина"
[18.02.2019][Накази Управління]
Всеукраїнський конкурс на кращий план-­конспект уроків природничих дисциплін із елементами медіаграмотності для 1-11 класів
[07.02.2019][Листи Управління]
Перелік міжнародних мовних іспитів результати
[05.02.2019][Листи Управління]
Керівникам закладів освіти міста та приєднаних сільських територіальних громад
[30.01.2019][Накази Управління]
Про внесення змін до наказу від 28.12.2018р.№214-од "Про організацію підвищення кваліфікації педагогічних працівників"
[30.01.2019][Накази Управління]
Про відрядження на курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників Коломийської міської ОТГ у лютому 2019
[18.01.2019][Поточні оголошення]
Щодо проведення вебінару до Дня безпечного Інтернету
[17.01.2019][Листи Управління]
Керівникам закладів освіти міста та приєднаних сільських територіальних громад
[03.01.2019][Поточні оголошення]
Літній табір з олімпіадної математики для талановитих підлітків

Корисні посилання

Головна » 2014 » Червень » 13
Заступник Міністра освіти і науки Павло Полянський розповів про плани Міністерства стосовно шкільних підручників. Відтепер Міністерство не матиме впливу на вибір підручників, цим займатимуться експерти. Знята попередня заборона на використання підручників та посібників, які були надруковані до 2012 року.

Відтак вибір навчальних матеріалів залишається за педагогами. Загалом Міністерство освіти прагне демонополізації, децентралізації роботи та скасування бюрократичної системи. Участь в обговоренні взяли представники організацій вчителів, профспілки освітян, обласних державних адміністрацій, директори шкіл, педагоги, представники громадськості (джерело)
Додав: gravolan | Переглядів: 419 | | Дата: 13.06.2014


Масштаб стрімкої деградації середньої освіти, зумовлений деформованою мотивацією більшості учителів, виявить себе повною мірою значно пізніше, але на подолання наслідків підуть десятиліття

Українська середня школа переживає глибоку кадро­­ву кризу. Її причина полягає у спробі штучно зберегти в шкільній освіті засади соціалістичної економіки, коли решта країни живе в умовах нехай і недосконалого, проте ринку.

Основний рушій у будь-якій галузі - це мотивація, у випадку освіти йдеться про мотивацію учнів вчитися й учителів навчати. Однак у нинішніх реаліях немає ані того, ані того. Окрім ентузіастів, які, безперечно, присутні і серед тих, і серед інших, але яких завжди була й буде незначна меншість, для більшості учнів та педагогів мотивація зводиться до усвідомлення економічної цінності того, що вони роб­лять. Школярі мають розуміти, як рівень здобутої ними освіти позначиться на їхніх перспективах на ринку праці та рівні доходів, який вони зможуть отримувати в майбутньому. Учителі повинні знати, що винагорода за той чи той результат їхньої праці адекватна ціні, яку держава/суспільство/батьки готові платити.

... Читати далі »
Додав: gravolan | Переглядів: 551 | | Дата: 13.06.2014