На базі гімназії імені М. Грушевського відбулося засідання міського методичного об’єднання практичних психологів з проблеми «Лихослів’я у шкільному середовищі: профілактика та корекція». Галина Гундерук, практичний психолог гімназії, ознайомила учасників із причинами лихослів’я (педагогічними, соціальними, психологічними, медичними) та його різновидами. Психологи обговорили принципи, за якими має проводитися психокорекційна робота з даного питання, а також розглянули методи, які доцільно застосовувати. «Оголошую судове засідання відкритим. Слухається справа за позовом Петренко Ірини Василівни до Лихослів’я….», – такими словами розпочалося заняття для учнів 2-Б класу (класний керівник Любов Мицкан). Така форма роботи як суд є дуже цікавою та повчальною для дітей. Під час обговорення усі погодилися, що це одна із найактуальніших проблем, адже лихослів’я вже стало нормою нашого життя, особливо в засобах масової інформації. Тому дуже важливо вчити дітей позбуватися цієї шкідливої звички, сприяти підвищенню їхньої психологічної культури, ввічливості, прагненню до самовдосконалення.
"У нашій пам'яті вони назавжди залишились". Вихованці Коломийської спеціалізованої школи №5 вшанували героїв Небесної Сотні. Тематичний захід підготували учні 2-А класу. Участь у ньому взяли безпосередні очевидці тих подій – активісти Майдану Геннадій Романюк та Ольга Баранецька.
26.02.2015 року відбулася обласна педагогічна практика вчителів суспільствознавчих дисциплін на базі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4. Вчителі суспільствознавчих дисциплін загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4 (Стефанишин Л.І., Григорук Л.М., Кучер М.В.)уміло продемонстрували рівень фахової майстерності, глибоке знання програмного матеріалу, вміння моделювати, конструювати сучасний урок історії, поєднуючи традиційні та інноваційні технології навчання. Запропоновані навчально-виховні заходи довели вагому роль вчителя-суспільника в школі, яким формує свідомого громадянина, вчить аналізувати суспільно-політичні процеси минулого і сьогодення, вчить прогнозувати майбутнє.