Вітаю Вас Гість!
Субота, 27.04.2024, 00:08
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню сайту

Навчальні заклади

Статистика сайту


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вхід

Логін:
Пароль:

Останні оголошення

[23.03.2020][Термінові оголошення]
Оголошення про закриття тендеру
[20.03.2019][Листи Управління]
Про Всеукраїнську премію "Диво-Дитина"
[18.02.2019][Накази Управління]
Всеукраїнський конкурс на кращий план-­конспект уроків природничих дисциплін із елементами медіаграмотності для 1-11 класів
[07.02.2019][Листи Управління]
Перелік міжнародних мовних іспитів результати
[05.02.2019][Листи Управління]
Керівникам закладів освіти міста та приєднаних сільських територіальних громад
[30.01.2019][Накази Управління]
Про внесення змін до наказу від 28.12.2018р.№214-од "Про організацію підвищення кваліфікації педагогічних працівників"
[30.01.2019][Накази Управління]
Про відрядження на курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників Коломийської міської ОТГ у лютому 2019
[18.01.2019][Поточні оголошення]
Щодо проведення вебінару до Дня безпечного Інтернету
[17.01.2019][Листи Управління]
Керівникам закладів освіти міста та приєднаних сільських територіальних громад
[03.01.2019][Поточні оголошення]
Літній табір з олімпіадної математики для талановитих підлітків

Корисні посилання

Головна » 2016 » Листопад » 25
Традиційними, для педагогів ДНЗ №19 «Ромашка», є методичні зустрічі по середах. 23 листопада  відбулась чергова зустріч, на якій практичний психолог Мар’яна Кіктенко та вихователь-методист Алла Гобелецька запропонували педагогам тренінг «Реалізація педагогіки розуміння в дошкільному закладі». Де висвітлювались питання особливостей навчальної діяльності сучасних дітей дошкільного віку, підходи до освіти, використання інноваційних технологій, цікавих методів та прийомів. Відтак усі разом виклали фундамент майбутнього дошкільного закладу, в основу якого лягла педагогіка розуміння, що передбачає врахування педагогами особливостей кожної дитини, створення таких умов, за яких діти знають і відчувають, що їх не обділяють увагою, люблять і поважають.

Згідно з гуманістичними засадами особистісно орієнтовної освіти дитина з її унікальними здібностями та задатками має перебувати в центрі освітнього процесу. Здебільшого педагоги усвідомлюють це. Проте, як втілити означені підходи на практиці – розуміють не завжди.

Перебування дітей у дошкільному закладі не обмежується лише засвоєнням ними змісту, закладеного в основу занять. Адже навчальною може стати будь-яка ситуація чи подія, що трапляється з дошкільниками впродовж дня. Це потребує від дорослих гнучкості та творчого підходу до планування й організації буття дітей, причому з обов’язковим урахуванням їхніх особистих потреб, бажань та можливостей.

Налагодження партнерського спілкування з дітьми зумовлено особистістю й майстерністю педагога. Центральним елементом професійної майстерності  є педагогічні взаємини педагога з дітьми, які ґрунтуються  на розумінні сенсу власної педагогічної діяльності, унікальності та неповторності кожної дитини, відмінності впливу на дитину стандартних, єдиних для всіх дітей умов життєдіяльності та  внутрішнього світу самої дитини.

Додав: gravolan | Переглядів: 659 | | Дата: 25.11.2016


26 листопада 0 12:00 біля пам'ятного хреста жертвам Голодомору 1932-1933 років відбудеться пам'ятне віче та панахида за всіма загиблими в ті часи.
Запаліть свічку пам'яті та помоліться за душі жертв Голодомору! Запрошуємо всіх небайдужих коломиян.
Додав: boromyr | Переглядів: 318 | | Дата: 25.11.2016