Вітаю Вас Гість!
П`ятниця, 28.07.2017, 17:57
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню сайту

Навчальні заклади

Статистика сайту


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вхід

Логін:
Пароль:

Останні оголошення

Пошук по тегам

Корисні посилання

Головна » 2016 » Листопад » 25 » Реалізація педагогіки розуміння в дошкільному закладі
19:28
Реалізація педагогіки розуміння в дошкільному закладі
Традиційними, для педагогів ДНЗ №19 «Ромашка», є методичні зустрічі по середах. 23 листопада  відбулась чергова зустріч, на якій практичний психолог Мар’яна Кіктенко та вихователь-методист Алла Гобелецька запропонували педагогам тренінг «Реалізація педагогіки розуміння в дошкільному закладі». Де висвітлювались питання особливостей навчальної діяльності сучасних дітей дошкільного віку, підходи до освіти, використання інноваційних технологій, цікавих методів та прийомів. Відтак усі разом виклали фундамент майбутнього дошкільного закладу, в основу якого лягла педагогіка розуміння, що передбачає врахування педагогами особливостей кожної дитини, створення таких умов, за яких діти знають і відчувають, що їх не обділяють увагою, люблять і поважають.

Згідно з гуманістичними засадами особистісно орієнтовної освіти дитина з її унікальними здібностями та задатками має перебувати в центрі освітнього процесу. Здебільшого педагоги усвідомлюють це. Проте, як втілити означені підходи на практиці – розуміють не завжди.

Перебування дітей у дошкільному закладі не обмежується лише засвоєнням ними змісту, закладеного в основу занять. Адже навчальною може стати будь-яка ситуація чи подія, що трапляється з дошкільниками впродовж дня. Це потребує від дорослих гнучкості та творчого підходу до планування й організації буття дітей, причому з обов’язковим урахуванням їхніх особистих потреб, бажань та можливостей.

Налагодження партнерського спілкування з дітьми зумовлено особистістю й майстерністю педагога. Центральним елементом професійної майстерності  є педагогічні взаємини педагога з дітьми, які ґрунтуються  на розумінні сенсу власної педагогічної діяльності, унікальності та неповторності кожної дитини, відмінності впливу на дитину стандартних, єдиних для всіх дітей умов життєдіяльності та  внутрішнього світу самої дитини.

Додав: Гість | Переглядів: 158 | | Рейтинг: 0.0/0