Головна »
2016 »
Листопад »
25 » Реалізація педагогіки розуміння в дошкільному закладі
19:28 Реалізація педагогіки розуміння в дошкільному закладі |
Традиційними, для педагогів ДНЗ №19 «Ромашка», є методичні зустрічі по
середах. 23 листопада відбулась чергова зустріч, на якій практичний
психолог Мар’яна Кіктенко та вихователь-методист Алла Гобелецька
запропонували педагогам тренінг «Реалізація педагогіки розуміння в
дошкільному закладі». Де висвітлювались питання особливостей навчальної
діяльності сучасних дітей дошкільного віку, підходи до освіти,
використання інноваційних технологій, цікавих методів та прийомів.
Відтак усі разом виклали фундамент майбутнього дошкільного закладу, в
основу якого лягла педагогіка розуміння, що передбачає врахування
педагогами особливостей кожної дитини, створення таких умов, за яких
діти знають і відчувають, що їх не обділяють увагою, люблять і
поважають.
Згідно з гуманістичними засадами особистісно
орієнтовної освіти дитина з її унікальними здібностями та задатками має
перебувати в центрі освітнього процесу. Здебільшого педагоги
усвідомлюють це. Проте, як втілити означені підходи на практиці –
розуміють не завжди.
Перебування дітей у дошкільному закладі не
обмежується лише засвоєнням ними змісту, закладеного в основу занять.
Адже навчальною може стати будь-яка ситуація чи подія, що трапляється з
дошкільниками впродовж дня. Це потребує від дорослих гнучкості та
творчого підходу до планування й організації буття дітей, причому з
обов’язковим урахуванням їхніх особистих потреб, бажань та можливостей.
Налагодження
партнерського спілкування з дітьми зумовлено особистістю й майстерністю
педагога. Центральним елементом професійної майстерності є педагогічні
взаємини педагога з дітьми, які ґрунтуються на розумінні сенсу власної
педагогічної діяльності, унікальності та неповторності кожної дитини,
відмінності впливу на дитину стандартних, єдиних для всіх дітей умов
життєдіяльності та внутрішнього світу самої дитини.
|
Додав: Гість |
Переглядів: 659 |
| Рейтинг: 0.0/0 |