[23.03.2020] | [Термінові оголошення] |
Оголошення про закриття тендеру |
[20.03.2019] | [Листи Управління] |
Про Всеукраїнську премію "Диво-Дитина" |
[18.02.2019] | [Накази Управління] |
Всеукраїнський конкурс на кращий план-конспект уроків природничих дисциплін із елементами медіаграмотності для 1-11 класів |
[07.02.2019] | [Листи Управління] |
Перелік міжнародних мовних іспитів результати |
[05.02.2019] | [Листи Управління] |
Керівникам закладів освіти міста та приєднаних сільських територіальних громад |
[30.01.2019] | [Накази Управління] |
Про внесення змін до наказу від 28.12.2018р.№214-од "Про організацію підвищення кваліфікації педагогічних працівників" |
[30.01.2019] | [Накази Управління] |
Про відрядження на курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників Коломийської міської ОТГ у лютому 2019 |
[18.01.2019] | [Поточні оголошення] |
Щодо проведення вебінару до Дня безпечного Інтернету |
[17.01.2019] | [Листи Управління] |
Керівникам закладів освіти міста та приєднаних сільських територіальних громад |
[03.01.2019] | [Поточні оголошення] |
Літній табір з олімпіадної математики для талановитих підлітків |
Головна » Дошка оголошень » Оголошення |
Термінові оголошення [385] | Поточні оголошення [287] |
Робота сайту [6] |
У розділі оголошень: 678 Показано оголошень: 481-500 |
Сторінки: « 1 2 ... 23 24 25 26 27 ... 33 34 » |
23 квітня 2015 року о 15.00 год. в актовій залі управління освіти відбудеться нарада заступників директорів з виховної роботи. З повагою О.Григорчук |
До відома керівників загальноосвітніх шкіл та дошкільних навчальних закладів! В зв’язку із скаргою до Президента України Петра Порошенка та зауваженнями контролюючих органів та відповідно дотримання санітарних правил. Категорично заборонити вхід постороннім особам в їдальні навчальних закладів, а також працівникам закладів (учителям, вихователям, техпрацівникам) на харчоблок без дозволу керівника закладу та спецодягу (халата). |
Керівникам навчальних закладів. 22 квітня 2015 року о 9.00 год. в залі засідань міської ради відбудеться нарада під керівництвом заступника міського голови Тарновецького В.В. Запрошуються завідуючі господарством, заступники директорів з господарської частини навчальних закладів міста. |
23 квітня 2015 року о 13.00 год. в актовій залі СШ І-ІІІ ст. № 5 ім.Т.Шевченка відбудеться кейс-презентація "Літо з ПСИХОЛОГОМ". Запрошуємо практичних психологів, соціальних педагогів, заступників директора з виховної роботи, педагогів-організаторів, членів учнівського самоврядування, членів батьківських комітетів шкіл, класних керівників 1-10 класів. |
До уваги заступників директорів. 24 квітня 2015 року на базі ЗОШ І-ІІІ ст. № 8 ім.О.Пушкіна відбудеться методичне об"єднання вчителів музичного мистецтва. Початок роботи о 10.00 год. Прошу забезпечити явку вчителів з даного предмету. З повагою Ольга Іванівна. |
Керівникам загальноосвітніх навчальних закладів 16 квітня 2015 року о 14.00 год. в актовій залі управління освіти відбудеться інструктивно-методична нарада для практичних психологів та соціальних педагогів. |
Керівникам навчальних закладів Пам’ятка з організації харчування дітей в закладах освіти 1.Книга наказів 2.Бракеражний журнал 3.Книга обліку приходу продуктів харчування 4.Картотека страв. 5.Перспективне меню. 6.Щоденне меню. 7.Сертифікати або декларації на продукти харчування 8.Журнал обліку виконання норм(ДНЗ) 9.Журнал здоров’я працівників харчоблоків 10.Щоденне меню-розкладка(ДНЗ) 11.Зошит обліку харчових відходів 12.Санітарний журнал 13.Санітарні книжки працівників харчоблоків. 14.Перелік миючих засобів 15.Маркування посуду. |
До уваги заступників директорів шкіл. 16 квітня 2015 року о 11.00 год. на базі ЗОШ І-ІІ ст. № 10 відбудеться методичне об’єднання вчителів образотворчого мистецтва. Прохання забезпечити явку вчителів. |
До уваги заступників директорів з виховної роботи. Просимо 17 квітня 2015 року до 16.00 год. прикрасити дерева писанками на проспекті Чорновола для проведення міського свята Писанки. |
Святкуємо Великдень! В актовій залі управління освіти відкриласяь виставка творчих робіт учнів шкіл міста, присвячена Великодню. Просимо класних керівників, вчителів образотворчого мистецтва провести екскурсію для учнів шкіл міста. Виставка працює до 20 квітня 2015 року. |
Керівникам навчальних закладів 28 квітня 2015 року о 10.00 год. на стадіоні "Юність" пройдуть змагання серед школярів міста "Козацький гарт" в залік спартакіади школярів. Умови проведення надіслані електронною поштою. |
До відома керівників навчальних закладів. Відповідно до наказу департаменту освіти і науки ОДА від 06.04.2015 року № 189 "Про вивчення стану виконання рішення колегії департаменту освіти, науки, сім’ї, молоді та спорту ОДА від 14.11.2013р. № 2" створена комісія з метою вивчення стану організації харчування вихованців дошкільних та учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Комісія буде працювати з 27.04. по 30.04.2015 року. |
Заступникам директорів з виховної роботи Прошу 08.04.2015 року на 15.00 год. забезпечити представника, який складав виставку творчих робіт, з’явитись в актову залу управління освіти для корекції експонатів. З повагою О. Григорчук |
Керівникам навчальних закладів Просимо заходити на сайт Івано-Франківського ОІППО (http://ippo.if.ua/index.php/56-2010-06-30-12-43-02/1283-vazhlyvo-pro-konkurs-pidruchnykiv) та ознайомитися з інформацією про конкурс і замовлення підручників для учнів 4, 7 класів. |
Керівникам навчальних закладів Нагадуємо, що з 1 березня по 20 квітня 2015 року в області триває благодійно-просвітницька акція "Великдень української книги". Просимо до 16 квітня 2015 року подати в управління освіти зібрані в результаті акції книги та звіт про проведену роботу за формою, що додається. |
02 квітня 2015 року в актовій залі управління освіти розпочала свою роботу виставка творчих робіт "Христос Воскрес" учнів та вчителів загальноосвітніх навчальних закладів міста, присвячених Великодню. Запрошуємо класних керівників, учнів шкіл міста, всіх бажаючих відвідати виставку. |
Керівникам навчальних закладів Для своєчасного узагальнення інформації про проведення заходів з благоустрою територій та всеукраїнгської акції з благоустрою "За чисте довкілля" просимо подати звіти управлінню освіти на електронну адресу: osvitakolomiya@gmail.com до 06.04.2015 року та остаточну до 04.05.2015 року за формою, що додається. |
Керівникам навчальних закладів В зв’язку з підготовкою на засідання виконкому питання про планову мережу просимо до 03 квітня 2015 року здати в управління освіти опрацьовану планову мережу на 2015-2016 навчальний рік та списки учнів, які будуть навчатися у першому класі за формою:
|
До уваги заступників директорів з виховної роботи 31 березня 2015 року о 15.00 год. в актовій залі управління освіти відбудеться нарада заступників директорів з виховної роботи. З повагою О. Григорчук |
Про оповіщення та інформування населення при виникненні або загрозі виникнення надзвичайних ситуацій
Керівникам навчальних закладів У зв'язку з наявною суспільно-політичною ситуацією у державі актуальним постає питання оповіщення та інформування населення про виникнення або загрозу виникнення надзвичайних ситуацій. Одним з важливих напрямків оперативного інформування населення є озвучення об'єктів з масовим перебуванням людей. Згідно пункту 3 статті 53 Кодексу цивільного захисту на таких об'єктах створюються та функціонують об'єктові системи оповіщення. Згідно абзацу 4 пункту 27 Положення про організацію оповіщення і зв'язку у надзвичайних ситуаціях, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.1999 р. №192 усі підприємства, установи і організації незалежно від форм власності і господарювання зобов'язані забезпечити всі виробничі, службові та адміністративні приміщення, а також приміщення лікувальних і навчальних закладів, радіотрансляційними точками або радіоприймачами відповідного діапазону для районів, де немає проводового мовлення. З метою встановлення та організації оповіщення і зв'язку у надзвичайних ситуаціях пропонуємо Вам забезпечити на підконтрольних об'єктах системами оповіщення і зв'язку у надзвичайних ситуаціях. Додаток: Перелік радіохвиль та телеканалів, по яких може проводитись інформування населення шляхом виконання організаційно-технічних заходів. |