Адміністратор | Дата: Середа, 29.08.2012, 15:51 | Сообщение # 1 |
kolosvita
Група: Адміністратори
Повідомолень: 147
Нагороди: 1
Статус: Offline
| Дошкільне виховання та початкове навчання
Формування ключових компетентностей учнів 1-4 класів у контексті викликів освіти. Двісті задач з економічним змістом для 1-го класу. Пташина абетка. Рекомендації щодо ведення класного журналу в початковій школі. Матеріали міського проблемного семінару «Забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти в розвитку особистості дитини». Моніторинг якості мовної освіти молодших школярів. Матеріали засідання творчої групи «Гуманістична педагогіка В. Сухомлинського в роботі вчителя початкових класів». Розвиток економічного мислення молодшого школяра через казку та гру. Матеріали проведення заняття ШПМ «Розвиток креативних здібностей молодших школярів». Перлини досвіду. Збірник методичних знахідок. Визначення рівня підготовленості дітей до школи і подальше удосконалення спільної роботи школи і дитячого садка.
Виховна робота
Літечко, здрастуй! (методичні рекомендації на допомогу вихователям пришкільних оздоровчих таборів). Педагогіка життєтворчості особистості. Рекомендації щодо ведення класного журналу. Щоденник класного керівника. Інструкція з ведення класного журналу учнів 5-11 класів ЗНЗ. Шкільна туріада 2008 – 2009 (положення та умови). Матеріали форуму молодіжних організацій «Нові орієнтири у роботі з молоддю». Анатований каталог проектів «Я – громадянин України». Крок до здоров’я. Крок назустріч (методичні рекомендації на допомогу класному керівникові в роботі з батьками). Організація виховної роботи з учнями (методичні поради класному керівникові). Організація учнівського самоврядування в школі. Програма спецкурсу «Україна в Європі». Методична скарбниця заступника директора з виховної роботи. Методичні рекомендації до проведення тематичного уроку «Голодомор 1932 – 1933 років в Україні». Поради батькам (на допомогу класним керівникам). Організація виховної роботи в школі.
Методична робота
Ярмарок педагогічних ідей «Шляхи підвищення компетентності педагогів як умова забезпечення якісної освіти». Самоосвіта – шлях до майстерності. Зміст роботи шкільної бібліотеки (методичні рекомендації). Методика складання розкладу в навчальному закладі. Урок як одна з основних форм навчання та виховання (практичні поради молодому спеціалісту). Порадник заступнику директора навчального закладу. Педагогічна практика для директорів та заступників. Профільне навчання. Методичні рекомендації для вивчення розділу “power point”. Результати атестації педагогічних працівників 2008 рік. Атестація педагогічних працівників 2005 – 2008 роки в таблицях та діаграмах. Рекомендації щодо планування роботи МО вчителів школи. Методичний порадник молодому вчителю. Р. Шухевич – незборимий дух України (конспект першого уроку). Зовнішнє незалежне оцінювання (програма з математики та фізики) випуск ІІ. Комп’ютерна абетка (уроки комп’ютерної грамоти ). МАН. «Учитель року – 2008» Зовнішнє незалежне оцінювання (програма з математики та фізики) випуск І.
Природничо – математичний цикл
Інтерактивне навчання як засіб активізації навчальної діяльності учнів на уроках географії. Формування творчої особистості учня в процесі навчання математики. Оптимізація навчально – виховного процесу для систематичного вивчення учнями хімії у школі. Актуальність і проблематика хімічного проекту. Комп’ютерна абетка. Викладання хімії у 7 класі. Реалізація компетентнісного підходу в системі навчання учнів математики. Інформаційно – комунікативні технології (метод проектів). Теорія та практика використання інформаційних технологій у навчальній та методичній роботі. Викладання біології у 8 класі (методичний посібник). Інтернет – ресурси для вчителя математики. Рятівні круги Ейлера. Конспект відкритого уроку математики в 5 класі «Подорож до планети а-Дробова». Семінар – практикум вчителів ОБЖ та основ здоров’я. Програма спецкурсу «Біологія очима фізиків». Формування навичок здорового способу життя на уроках біології та в позаурочний час. Фізико - хімічні дослідження в криміналістиці. Урок математики з використання ІКТ. Методична скарбниця вчителя математики. Семінар вчителів математики м. Коломиї. Тренінг – ефективна і цікава форма роботи. Педагогічна практика для вчителів математики та фізики. Тематично – поурочне планування з фізики у 7 класі. Календарно – тематичне планування з біології у 7 класі. Сучасний урок математики з використанням технологій розвитку критичного мислення. Рекомендації щодо форм домашнього завдання з математики.
Психологічна та логопедична служби
Використання інформаційно – комунікаційних технологій у логопедичній корекції. Використання казкотерапії в корекційно-розвивальній роботі практичного психолога (ч. 1, ч. 2). Корекція страхів у дошкільників засобами арт-терапії (власна методична розробка). Психогімнастика – як один з психотерапевтичних методів. Загальні тенденції поширення шкідливих звичок серед дітей і молоді. Тренінгові заняття. Підліток: на порозі вибору. Тренінг. Управління своїм часом. Аутогенне тренування як одна із форм психокорекційної роботи. Вплив кольорів на наше життя. Психологічний супровід батьківства, як один з пріоритетних напрямків роботи практичного психолога. Особистість у кризових станах. Збірник корекційно – розвивальних програм. Батьківський катехізис, або закони розуміння організованого сімейного виховання школярів. Корекційна робота з школярами молодших класів, у яких фонетико – фонематичний недорозвиток мовлення, дислексія, дисграфія. Виправлення вад мови. Робота над сполученням ДЖ, ДЗ. Соціально – психологічна служба пропонує (збірник статей). Методика виховної роботи з дітьми девіантної поведінки.
Суспільно – гуманітарний цикл
І. Філоненко. Вивчення будови складних речень за допомогою комп’ютерних технологій. Педагогічна технологія «Створення ситуації успіху» (на допомогу вчителям зарубіжної літератури). Зарубіжна література. Технологія «Нова освіта». Плекаймо мову (з досвіду організації позакласної роботи з української мови). Урок виразного читання як засіб осягнення художнього твору. Прийом активізації навчального процесу на уроках англійської мови. Використання інформаційно – комунікативних технологій на уроках зарубіжної літератури. Позакласна робота з іноземної мови – головний фактор підвищення інтересу учнів до вивчення мови. Семінар – практикум вчителів зарубіжної літератури з проблеми «Сучасний урок». Історія про друзів. У світ прекрасного (розробки уроків з образотворчого мистецтва). Як провести моніторинг роботи шкільного МО вчителів української мови та літератури (поради керівнику ШМО). На допомогу вчителю християнської етики. Виховання читача як методична проблема. Кабінет зарубіжної літератури. «Я іду на урок» (матеріали наукового тижня вчителів гуманітарно – історичної секції). Н. Кейван – Чорнокожа. Сторінками творчості Я. Яроша. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти (на допомогу вчителям української та зарубіжної літератури). Зарубіжна література (методичні рекомендації щодо вивчення зарубіжної літератури в 2008- 2009 н.р.). Календарне планування з української мови 11 клас. Календарне планування з української мови 9 клас. Календарне планування з української мови 7 клас. Календарне планування з української мови 6 клас. Календарне планування з української мови 5 клас. Організація роботи з обдарованими дітьми (для вчителів зарубіжної літератури). Матеріали педагогічної практики. Вчителю – Словеснику (методичний порадник). Використання педагогічної технології критичного мислення на уроках зарубіжної літератури. Г. Вількос. Розвиток творчої особистості дитини (проект). ЗНО (методичні рекомендації для вчителів зарубіжної літератури). Зарубіжна література (методичні рекомендації вивчення зарубіжної літератури в 2007 – 2008 н.р., ведення зошитів та журналів).
|
|
| |