Авторська концепція підручника з фізики для учнівзагальноосвітніх навчальних закладів
Сьогодення потребує не тільки якісних знань, а і вміння застосовувати їх на практиці. Саме тому авторською концепцією
проекту підручника передбачено основні методи викладання предмету – проблемний і діяльнісний. При формуванні його змісту та викладі нового матеріалу реалізовано: проблемний метод подання навчального матеріалу, стислість і доступність мови подання навчального матеріалу, обов’язкова наявність коротких підсумків до кожного розділу, подання навчального матеріалу через цікаві факти, наявність відеоматеріалів, які доступно демонструють об’єкти та процеси описані в основній змістовій частині параграфів.
У проекті підручника більшість теоретичного матеріалу подано за допомогою опису дослідів. Такий спосіб опанування новими знаннями розвиває наукове мислення учнів, вчить їх формулювати припущення, планувати власну діяльність для їх
перевірки, робити висновки.
Одним з найнезаперечніших плюсів даних підручників є наявність QR-кодів до розділів, за якими учні з допомогою смартфонів можуть переглядати найрізноманітніші досліди он лайн. Нижче подано PDF-файл, що містить QR-коди з підручника «Фізика. 9 клас» авторки.
QR-коди