[23.03.2020] | [Термінові оголошення] |
Оголошення про закриття тендеру |
[20.03.2019] | [Листи Управління] |
Про Всеукраїнську премію "Диво-Дитина" |
[18.02.2019] | [Накази Управління] |
Всеукраїнський конкурс на кращий план-конспект уроків природничих дисциплін із елементами медіаграмотності для 1-11 класів |
[07.02.2019] | [Листи Управління] |
Перелік міжнародних мовних іспитів результати |
[05.02.2019] | [Листи Управління] |
Керівникам закладів освіти міста та приєднаних сільських територіальних громад |
[30.01.2019] | [Накази Управління] |
Про внесення змін до наказу від 28.12.2018р.№214-од "Про організацію підвищення кваліфікації педагогічних працівників" |
[30.01.2019] | [Накази Управління] |
Про відрядження на курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників Коломийської міської ОТГ у лютому 2019 |
[18.01.2019] | [Поточні оголошення] |
Щодо проведення вебінару до Дня безпечного Інтернету |
[17.01.2019] | [Листи Управління] |
Керівникам закладів освіти міста та приєднаних сільських територіальних громад |
[03.01.2019] | [Поточні оголошення] |
Літній табір з олімпіадної математики для талановитих підлітків |
02:10 100 днів МОН: план дій | |
100 днів Міністерства освіти і науки України Підвищення ефективності, прозорості та публічності у роботі Міністерства: 1. Запровадження прозорої бухгалтерії та публікації бюджету МОН on-line. 2. Проведення спеціального фінансового аудиту. 3. Мінімізація державних витрат на забезпечення діяльності міністра, заступників міністра та керівників структурних підрозділів міністерства й підпорядкованих йому інституцій. 4. Запровадження електронного документообігу на рівні МОН, а в перспективі - електронного врядування в усій освітній системі. 5. Розслідування корупційних схем, що діяли у Міністерстві освіти і науки. 6. Впровадження механізмів залучення громадськості до прийняття важливих рішень: on-line платформа для збору пропозицій та громадського обговорення, проведення фахових досліджень про стан справ у галузі. Реформування громадської Ради при МОН. Децентралізація управління в освіті та забезпечення прав учасників навчального процесу 7. Скасування бюрократичних наказів МОН, позбавлених управлінського змісту. Зменшення обсягів звітності керівників навчальних закладів, викладачів та вчителів. 8. Дебюрократизація звітності навчальних закладів. 9. Позбавлення Державної інспекції навчальних закладів репресивних функцій та перенесення ваги у бік надання нею допомоги навчальним закладам. 10. Встановлення мораторію на перевірку та інспектування навчальних закладів до закінчення навчального року, за винятком планових фінансових ревізій та випадків звернень студентів, викладачів або батьків учнів. 11. Передача функції надання грифів навчальній літературі Вченим радам ВНЗ, а підручників у сфері загальної середньої освіти – спеціальній незалежній інституції. 12. Забезпечення викладання державною мовою, а також мовами національних меншин. Підтримка використання англійської мови у навчальному процесі та наукових дослідженнях. 13. Усебічне сприяння і підтримка розвитку студентського самоврядування та учнівського врядування. Участь у законотворчості: 14. Прийняття нового Закону "Про вищу освіту”, розробленого групою під керівництвом Михайла Згуровського. 15. Активна співпраця з Комітетом з питань науки та освіти Верховної ради України стосовно розробки закону "Про освіту”. 16. Участь у робочій групі при Комітеті з питань науки і освіти ВРУ щодо нової моделі управління науковою сферою. Середня освіта 17. Внесення у разі потреби доцільних змін до державних стандартів освіти, навчальних планів, програм тощо на підставі пропозицій експертного середовища та педагогічної громадськості. 18. Винесення на додаткове громадське обговорення важливих документів, що були прийняті без належного врахування зауважень та пропозицій експертного середовища та педагогічної громадськості: Концепція профільного навчання, Концепція літературної освіти тощо. 19. Забезпечення проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад, Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року» та участь в міжнародних олімпіадах і конкурсах. 20. Організоване завершення навчального року, проведення державної підсумкової атестації у школах на засадах права вибору її форм безпосередньо навчальними закладами. 21. Усунення необґрунтованих заборон щодо використання в навчальному процесі навчально-методичної літератури, виданої до 2012 року, що придатна для використання в навчальних закладах та шкільних бібліотеках. 22. Упровадження прозорого, позбавленого корупційної складової, механізму конкурсного відбору та видруку навчальної літератури. | |
|