Налагодження
здорової психологічної взаємодії між усіма учасниками освітнього процесу – це
головна місія психологічної служби в контексті Нової української школи.
Концепцією Нової української школи одним із
державних пріоритетів в освіті визначено особистісно орієнтоване навчання і
виховання, що вимагає психологізації освітнього процесу шляхом підвищення
психологічної компетентності всіх його учасників: учнів, вчителів, батьків.
Значна роль у вирішенні цього завдання належить психологічній службі системи освіти, яка має
функціонувати як єдина система, що сприяє створенню умов для когнітивного й
соціального розвитку особистості, збереження психічного здоров’я та надання
психологічної підтримки всім учасникам освітнього процесу.
Фахівцям психологічної служби необхідно усвідомити
свою важливу роль у період змін та впровадження інновацій у систему освіти,
організувати такий психолого-педагогічний супровід освітнього процесу, при
якому всі його суб’єкти зможуть якісно по-новому розкрити свій освітній потенціал.
У контексті радикального оновлення системи освіти
психологічна служба сучасного закладу освіти як ніколи покликана сприяти
покращенню умов для розвитку кожного суб’єкта освітнього процесу, здійснювати
психологічну підтримку й надавати допомогу учням, учителям, батькам.
Тому, на базі управління освіти Коломийської
міської ради, для психологічної служби закладів загальної середньої освіти було
проведено тренінг « Психологічна готовність учасників освітнього процесу до
роботи в умовах НУШ». Дякуємо учасникам за активність і відкритість, а Уляні
Романюк за проведення тренінгу.
Бажаємо фахівцям психологічної служби ставати
важливими агентами змін, перебуваючи в центрі освітньої реформи і фасилітуючи
дії всіх суб’єктів освітнього простору через організацію та здійснення
відповідного психологічного супроводу на новому рівні.