[23.03.2020] | [Термінові оголошення] |
Оголошення про закриття тендеру |
[20.03.2019] | [Листи Управління] |
Про Всеукраїнську премію "Диво-Дитина" |
[18.02.2019] | [Накази Управління] |
Всеукраїнський конкурс на кращий план-конспект уроків природничих дисциплін із елементами медіаграмотності для 1-11 класів |
[07.02.2019] | [Листи Управління] |
Перелік міжнародних мовних іспитів результати |
[05.02.2019] | [Листи Управління] |
Керівникам закладів освіти міста та приєднаних сільських територіальних громад |
[30.01.2019] | [Накази Управління] |
Про внесення змін до наказу від 28.12.2018р.№214-од "Про організацію підвищення кваліфікації педагогічних працівників" |
[30.01.2019] | [Накази Управління] |
Про відрядження на курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників Коломийської міської ОТГ у лютому 2019 |
[18.01.2019] | [Поточні оголошення] |
Щодо проведення вебінару до Дня безпечного Інтернету |
[17.01.2019] | [Листи Управління] |
Керівникам закладів освіти міста та приєднаних сільських територіальних громад |
[03.01.2019] | [Поточні оголошення] |
Літній табір з олімпіадної математики для талановитих підлітків |
17:48 Година коду | |
Hour of Code – це безкоштовна
міжнародна освітня ініціатива, що спрямована на популяризацію ІТ серед учнів
шкіл за допомогою проведення одного спеціально розробленого інтерактивного
уроку інформатики. За час існування ініціативи в ній взяло участь понад 460
мільйонів школярів зі 180 країн! Цього року ініціатива «Година коду»
проходила з 3 по 7 грудня в рамках тижня комп’ютерних наук по всьому світу. В
Україні «Година Коду» вже вчетверте пройшла за сприяння компанії «Майкрософт
Україна» та Фонду BrainBasket. Протягом тижня вчителі інформатики нашого
міста, провели відкриті уроки з програмування в рамках глобального руху Hour of
Code. Діти впевнено виконували поставлені завдання, створювали свої невеликі ігри, отримали сертифікати та купу
задоволення від процесу створення власного програмного продукту.
![]() ![]() ![]() ![]() Дякуємо усім, хто долучився до ініціативи цього року
та обов’язково приєднуйтесь до її проведення у наступному! | |
|