[23.03.2020] | [Термінові оголошення] |
Оголошення про закриття тендеру |
[20.03.2019] | [Листи Управління] |
Про Всеукраїнську премію "Диво-Дитина" |
[18.02.2019] | [Накази Управління] |
Всеукраїнський конкурс на кращий план-конспект уроків природничих дисциплін із елементами медіаграмотності для 1-11 класів |
[07.02.2019] | [Листи Управління] |
Перелік міжнародних мовних іспитів результати |
[05.02.2019] | [Листи Управління] |
Керівникам закладів освіти міста та приєднаних сільських територіальних громад |
[30.01.2019] | [Накази Управління] |
Про внесення змін до наказу від 28.12.2018р.№214-од "Про організацію підвищення кваліфікації педагогічних працівників" |
[30.01.2019] | [Накази Управління] |
Про відрядження на курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників Коломийської міської ОТГ у лютому 2019 |
[18.01.2019] | [Поточні оголошення] |
Щодо проведення вебінару до Дня безпечного Інтернету |
[17.01.2019] | [Листи Управління] |
Керівникам закладів освіти міста та приєднаних сільських територіальних громад |
[03.01.2019] | [Поточні оголошення] |
Літній табір з олімпіадної математики для талановитих підлітків |
16:56 Формування інноваційного освітнього середовища | |
Школа - це школа радості, творчості, школа нових технологій, школа формування життєвих компетенцій Сучасна школа відіграє ключову роль у вихованні громадян, які мають бути готові до життя у демократичному суспільстві і до конструктивної взаємодії з іншими. Адже саме в школі кожен отримує перший досвід спільного життя, який сприяє формуванню активної громадянської позиції на засадах сталого розвитку. 28 грудня 2017 року в Івано-Франківському інституті післядипломної педагогічної освіти вчителів відбулося засідання вченої ради, на якому директор Коломийського навчально-виховного комплексу № 9 «Школа-природничо-математичний ліцей»Пасічна Ганна Миколаївна ділилась досвідом роботи на тему: «Формування інноваційного освітнього середовища у Коломийському навчально-виховному комплексі №9 «Школа-природничо-математичний ліцей» на засадах освіти для сталого розвитку». Демократична школа —це школа, де всі суб’єкти шкільного життя слухають і поважають один одного, а всі важливі рішення обговорюються і приймаються всіма сторонами, яких ці рішення стосуються, де разом шукають шляхи виходу з проблематичних ситуацій, у якій працюють відповідно до демократичних принципів. Школа-ліцей має пріоритетним напрямом діяльності освіту для сталого розвитку; залучає всіх учасників освітнього процесу до активної діяльності, спрямованої на сталий розвиток власного закладу; веде активну роботу з формування в учнів, вчителів і батьків позитивної мотивації до сталого, екологічно дружнього стилю повсякденного життя. Досвід Ганни Пасічної показує, що розвиток демократичних компетентностей у школі буде максимально ефективним тоді, коли це стане завданням не лише окремих предметів, а усіх сфер шкільного життя, коли увесь освітній процес буде базуватися на цінностях прав людини, демократичній участі, рівності та партнерстві. Адже як зміст та методи навчання, так і виховна робота, участь у громадському житті та шкільному врядуванні впливають на становлення нас як громадян. Такий досвід дає можливість вибирати, трансформувати, продукувати, алгоритмізувати власні педагогічні ідеї, що в кінцевому результаті сприяє підвищенню якості освіти. Особистий практичний досвід реальної демократії в школі - запорука виховання свідомих громадян і поглиблення культури демократії у суспільстві в цілому. Усіх учнів (100%) залучено до активної діяльності, спрямованої на сталий розвиток. Учителі проходили навчання в м. Івано-Франківську та отримали сертифікати про успішне навчання в рамках навчального семінару «Методика викладання курсу за вибором «Уроки для сталого розвитку». Наш заклад постійно працює над питанням ефективного використання ресурсів. Педагогічний колектив школи-ліцею пройшов адаптивний, професійно-продуктивний рівень розвитку інноваційного середовища, у ході яких забезпечено системи мотиваційної, технологічної, особистісної організації процесу формування професійної компетентності педагогів до змін, і перебуває нині на творчому рівні. Безпечний і комфортний клімат у школі-ліцеї на засадах сталого розвитку дає змогу побудувати рівноправні й відповідальні стосунки, сприяти розвитку демократичних компетентностей не лише учнів, але й учителів, батьків та представників громади, а усвідомлення важливості своєї ролі в усіх шкільних процесах дозволяє підвищити мотивацію та покращує ефективність навчання. | |
|