Вітаю Вас Гість!
П`ятниця, 23.08.2019, 13:13
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS

Меню сайту

Навчальні заклади

Статистика сайту


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вхід

Логін:
Пароль:

Останні оголошення

[20.03.2019][Листи Управління]
Про Всеукраїнську премію "Диво-Дитина"
[18.02.2019][Накази Управління]
Всеукраїнський конкурс на кращий план-­конспект уроків природничих дисциплін із елементами медіаграмотності для 1-11 класів
[07.02.2019][Листи Управління]
Перелік міжнародних мовних іспитів результати
[05.02.2019][Листи Управління]
Керівникам закладів освіти міста та приєднаних сільських територіальних громад
[30.01.2019][Накази Управління]
Про внесення змін до наказу від 28.12.2018р.№214-од "Про організацію підвищення кваліфікації педагогічних працівників"
[30.01.2019][Накази Управління]
Про відрядження на курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників Коломийської міської ОТГ у лютому 2019
[18.01.2019][Поточні оголошення]
Щодо проведення вебінару до Дня безпечного Інтернету
[17.01.2019][Листи Управління]
Керівникам закладів освіти міста та приєднаних сільських територіальних громад
[03.01.2019][Поточні оголошення]
Літній табір з олімпіадної математики для талановитих підлітків
[29.12.2018][Накази Управління]
Про відрядження на курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників у січні 2019 року

Корисні посилання

Головна » 2019 » Січень » 9 » Семінар-практикум для вчителів математики та фізики
10:18
Семінар-практикум для вчителів математики та фізики
4 січня 2019 року на базі Коломийської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4 ім. Сергія Лисенка відбувся семінар-практикум для вчителів математики та фізики на тему «Розвиток STEM-освіти у закладах загальної середньої освіти. Практичні поради.»
         
В Україні концепція STEM почала впроваджуватися кілька років тому. Драйвером в поширенні цього напрямку став розвиток робототехніки та програмування, які поступово активізували увесь комплекс STEM (Science (Наука), Technology (Технології), Engineering (Інженерія), Mathematics (Математика)). Вчителі математики вище зазначеного освітнього закладу – Вербіщук Оксана Тарасівна та Єрохіна Ольга Іванівна – ознайомили педагогів з: 
  • науково-теоретичними аспектами STEM-освіти (концептуальні засади STEM-освіти, моделі STEM-освіти, дидактичні принципи і підходи STEM навчання тощо); 
  • науково-методичним забезпеченням STEM-навчання (навчальні програми, методичні матеріали/ресурси для вчителів, посібники, зошити тощо); 
  • основами формування STEM-середовища, яке виховує дослідників; ресурсами, інструментами, методичними прийомами тощо. 

Зокрема, вчителі ознайомилися з планом заходів відділу STEM-освіти ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» на 2018/2019 н.р. 

 

Учасники семінару переглянули та проаналізували кілька зразків STEM-уроків, які були представлені на Всеукраїнській конференції «Кращі STEM-уроки: як викладати», що відбулася 11 грудня 2018 року. Також поділилася досвідом впровадження елементів STEM-освіти на уроках фізики вчителька НВК №9 «Школа природничо-математичний ліцей», Гургула Галина Ярославівна. Педагог представила відеоматеріали з уроку на тему «Вологість повітря. Методи вимірювання вологості повітря» та розповіла про реалізацію проекту «Школа енергії». 

На захід також був запрошений Пахомов Юрій Дмитрович – учасник команди BeeFree, яка зайняла 1 місце у ІІ Всеукраїнському хакатоні для вчителів «STEM: гендерночутливий підхід до навчання у школі». Власне вчителі вперше знайомлять школярів та школярок зі світом STEM-дисциплін і здатні заохотити їх обирати інженерні та технічні спеціальності у майбутньому. Команда BeeFree виграла 25000 гривень на реалізацію проекту «Серія інтерактивних STEM-карток з елементами доповненої реальності». 

 

Картки дають змогу подивитись на проблему вибору майбутньої сфери діяльності без гендерних упереджень та спробувати себе у різноманітних професіях. Проект створено за підтримки Центру "Розвиток Корпоративної Соціальної Відповідальності" спільно з Фондом Народонаселення ООН в Україні – UNFPA Ukraine в рамках ініціативи «Дівчата STEM». 

Об’єднавши зусилля вчителів, ми знайдемо шляхи зацікавлення учнів у вивченні STEM-предметів та виборі STEM-професій. А сучасна українська освіта отримає інноваційні рішення, які сприятимуть росту зацікавленості дітей, і зокрема дівчат, до наукових спеціальностей, і використовуватимуться навіть поза межами освітнього процесу.
Додав: Гість | Переглядів: 84 | | Рейтинг: 0.0/0