[23.03.2020] | [Термінові оголошення] |
Оголошення про закриття тендеру |
[20.03.2019] | [Листи Управління] |
Про Всеукраїнську премію "Диво-Дитина" |
[18.02.2019] | [Накази Управління] |
Всеукраїнський конкурс на кращий план-конспект уроків природничих дисциплін із елементами медіаграмотності для 1-11 класів |
[07.02.2019] | [Листи Управління] |
Перелік міжнародних мовних іспитів результати |
[05.02.2019] | [Листи Управління] |
Керівникам закладів освіти міста та приєднаних сільських територіальних громад |
[30.01.2019] | [Накази Управління] |
Про внесення змін до наказу від 28.12.2018р.№214-од "Про організацію підвищення кваліфікації педагогічних працівників" |
[30.01.2019] | [Накази Управління] |
Про відрядження на курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників Коломийської міської ОТГ у лютому 2019 |
[18.01.2019] | [Поточні оголошення] |
Щодо проведення вебінару до Дня безпечного Інтернету |
[17.01.2019] | [Листи Управління] |
Керівникам закладів освіти міста та приєднаних сільських територіальних громад |
[03.01.2019] | [Поточні оголошення] |
Літній табір з олімпіадної математики для талановитих підлітків |
Життя впевнено доводить, що гарне самопочуття дитини в групі продовженого дня, бажання відвідувати її безпосередньо залежить від змісту й форм життєдіяльності в позаурочний час, характеру спілкування й відносин, які складаються в їх процесі.
Виховний простір ГПД - це, по-перше, саме середовище, в якому опиняються молодші школярі після уроків, по-друге, це спеціально організований спосіб життя дітей у даному середовищі: їхня діяльність, відносини, події, які з ними відбуваються. Про це обговорювалось на педагогічній практиці «Створення навчально-виховного середовища у групі продовженого дня» слухачами курсової підготовки на базі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2. |
17 листопада на базі Коломийської гімназії ім. М.Грушевського відбулось засідання методичного об’єднання практичних психологів м. Коломиї на тему «Основні компоненти психологічної готовності випускників до здачі ЗНО». З доповіддю «Психологічна готовність випускників до здачі ЗНО» виступила психолог Коломийської гімназії Пушкарук Ірина. Була розкрита актуальність даного питання, дано визначення компонентів психологічної готовності до здачі ЗНО, а також запропоновані методики дослідження цих компонентів. Психолог ЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім.Т.Г.Шевченка Вікторія Петрікова розповіла про систему психологічної підготовки до ЗНО, дала методичні рекомендації до організації психологічного супроводу ЗНО. Володимир Акімов, психолог ЗОШ І-ІІІ ступенів №8, провів з учнями 7-А класу корекційно-розвивальне заняття «Розвиваємо пам’ять». Всі учасники засідання були задоволені плідною роботою та ефективною взаємодією.
Додав: gravolan |
Переглядів: 330 |
|
Дата: 01.12.2016
|
Традиційними, для педагогів ДНЗ №19 «Ромашка», є методичні зустрічі по
середах. 23 листопада відбулась чергова зустріч, на якій практичний
психолог Мар’яна Кіктенко та вихователь-методист Алла Гобелецька
запропонували педагогам тренінг «Реалізація педагогіки розуміння в
дошкільному закладі». Де висвітлювались питання особливостей навчальної
діяльності сучасних дітей дошкільного віку, підходи до освіти,
використання інноваційних технологій, цікавих методів та прийомів.
Відтак усі разом виклали фундамент майбутнього дошкільного закладу, в
основу якого лягла педагогіка розуміння, що передбачає врахування
педагогами особливостей кожної дитини, створення таких умов, за яких
діти знають і відчувають, що їх не обділяють увагою, люблять і
поважають.
Згідно з гуманістичними засадами особистісно орієнтовної освіти дитина з її унікальними здібностями та задатками має перебувати в центрі освітнього процесу. Здебільшого педагоги усвідомлюють це. Проте, як втілити означені підходи на практиці – розуміють не завжди. Перебування дітей у дошкільному закладі не обмежується лише засвоєнням ними змісту, закладеного в основу занять. Адже навчальною може стати будь-яка ситуація чи подія, що трапляється з дошкільниками впродовж дня. Це потребує від дорослих гнучкості та творчого підходу до планування й організації буття дітей, причому з обов’язковим урахуванням їхніх особистих потреб, бажань та можливостей. Налагодження партнерського спілкування з дітьми зумовлено особистістю й майстерністю педагога. Центральним елементом професійної майстерності є педагогічні взаємини педагога з дітьми, які ґрунтуються на розумінні сенсу власної педагогічної діяльності, унікальності та неповторності кожної дитини, відмінності впливу на дитину стандартних, єдиних для всіх дітей умов життєдіяльності та внутрішнього світу самої дитини.
Додав: gravolan |
Переглядів: 659 |
|
Дата: 25.11.2016
|
26 листопада 0 12:00 біля пам'ятного хреста жертвам Голодомору 1932-1933 років відбудеться пам'ятне віче та панахида за всіма загиблими в ті часи. Запаліть свічку пам'яті та помоліться за душі жертв Голодомору! Запрошуємо всіх небайдужих коломиян.
Додав: boromyr |
Переглядів: 318 |
|
Дата: 25.11.2016
|